Hej, hittade den här tråden när jag testade positivt i början på året.
Är också gravid i v.10, BF 8/9-24.
Hur har ni det?
Jag har haft många symtom, de första var att jag började bli orolig, yr, kände mig varmare och törstigare, det fortsatte med kissnödig oftare, trötthet, illamående, oro, molnande ?mensvärk?, ömma och spända bröst, ömma bröstvårtor och akut hungrig.
Gröna äpplen och vindruvor är mina cravings.
Har andra besöket hos barnmorskan nästa vecka och har även bokat in ett nipt-test. Kan inte hålla mig till v. 12 för första ultraljudet. Måste få veta att graviditeten fortfarande är på gång.
Jag har haft bruna flyttningar vid 2 tillfällen varav det senaste är just nu och kan inte hjälpa att bli orolig även ifall jag vet att det kan vara helt normalt. Är det någon mer som upplevt bruna flyttningar? Jag har även haft lite ont de senaste dagarna.
Jag har inte spytt en enda gång, har varit nära vid ett par tillfällen men har hållit mig och kämpat emot.
Är det någon annan som också är utom sig av oro just nu? Hoppas ju på att allt är bra och vet att jag bara kan vänta tills nästa vecka och inte göra så mycket mer just nu. Vill bara att dessa 2 veckor ska gå fort och vara över. Känner mig så orolig.