BaraVara55 skrev 2024-01-24 22:01:44 följande:
Hej!
Hoppar också in här, testade positivt i förra veckan och hade ÄL den 7/1. Imorse tog jag ett nytt test med veckoindikator för att verkligen få de bekräftat och blev så glad över att se samma bild som du delar, Fjällfärd.
Första barnet om allt går som de ska, men varit gravid tidigare. Håller tummarna för 2024.
Jag vet att de är tidigt men jag har verkligen inga symptom alls, så de känns nästan som jag inbillar mig att jag är gravid igen. Ska bli spännande att se vad som sker
Iduuus skrev 2024-01-25 05:37:26 följande:
Åh jag hade också ägglossnings den 7/1, vi borde ligga ungefär lika 🤗 Jag har räknat ut eller en app räknade ut att jag är v 4 + 3 idag 🥰 kul om vi kan följas åt!
Hade också ÄL ca den 7/1 (LH topp 5/1) och BIM i lördags 20/1. Så borde vara BIM+5 om vi räknat rätt. Vi har försökt 1,5år och räknade ner för att börja med hormonbehandling när min mens skulle komma i helgen för vår första runda IVF. Det är också vårt första barn och jag blev diagnostiserad med låg äggreserv i höstas 34år gammal. Så det är ju tyvärr inte bara att försöka igen om det här inte håller i sig ❤️
Jag har lite ömma bröst och ilningar i livmodern. Hade mycket mer känningar innan BIM men de avtog och gjorde mig riktigt orolig 😅 nu har de kommit tillbaka lite men har inga andra symtom. Kanske lite mer hungrig än förr.