SaraE1990 skrev 2024-11-22 08:26:26 följande:
Vad tråkigt att det inte gick vägen?jag är på RD 13, brukar inte testa innan testdag..jag vill inte bli besviken..
jag har gjort återföring 2 gånger tidigare, båda gånger har jag fått mens exakt 16 dagar efter (inte gravid alltså).
Är livrädd att få mens nu den 25:e som då blir 16 dagar efter, så tråkigt att man inte ens hinner testa på testdagen.
vi har bara ett försök kvar sen och inga till frysen..men jag vet inte om jag orkar med processen nu på en gång.
jag måste ju äta p-piller för att få mens och mår fruktansvärt av dom, blir typ deprimerad och känner mig konstig.
Jag Tror ingen som inte har gått igenom IVF som kvinna kan förstå hur jobbigt det är med alla hormoner, väntan, processer och det ansvar man själv känner🙂??️
så bra kämpat alla❤️ uppdaterat snart igen hur det går 🙏🏼jag vill detta så mkt så hoppas på ingen mens nu🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Hoppas verkligen det går bra för er! 🙏🏻♥️
Nästa vända ska jag också försöka vänta med att testa till testdagen, och kommer mensen så har man iaf inte fått ett plus innan.
Jag hade testdag idag och tog ett digitalt som fortfarande visar gravid 1-2 precis som förra veckan, hade det varit OK i magen så borde den visat 2-3 nu.. Så det blir att kontakta kliniken och börja om från början 😔.
Bara att ladda och och se när vi kan sätta igång igen! Hoppas vi får starta nästa runda relativt snabbt 🙏🏻.
Stort lycka till, till alla er andra som kämpar! ♥️