EB90 skrev 2024-12-01 08:07:19 följande:
Vi gjorde en ny FET igår ❤️ gick för några veckor sen till Fertilitetplus och tog prover för att se om mitt immunförsvar eventuellt är för aktivt. Det var det inte, men de upptäckte att jag hade för höga sköldkörtelvärden så har börjat ta Levaxin nu. Fick också intralipid-dropp dagen före insättning (säkert inte nödvändigt men vill prova något nytt den här gången).
Testdag på Lucia, som jag inte kommer kunna hålla mig till.. 😅
Hur går det för dig Eulalia84? Visst skulle ni också få göra ny FET direkt? 🙏
Ja vi gjorde FET i fredags☺️ Enligt läkaren var det ett perfekt embryo som börjat kläckas som vi fick tillbaka😭 Dom sa också att om det är nån gång man ska bli gravid så är det med ett sånt här embryo. Så nu är jag jättenervös, för blir det negativt igen så måste det va någonting med mig som är fel.
Va skönt att få kolla upp immunförsvar och att det inte verkade vara för aktivt och bra att dom upptäckte sköldkörteln så du får levaxin☺️ Jag har funderat om mitt immunförsvar är för aktivt, jag har hashimotos som är en autoimmun sjukdom som angriper sköldkörteln och jag har hypotyreos därav och äter levaxin sedan många år, så kanske att mitt immunförsvar angriper andra delar av kroppen också.
Håller tummarna för oss och att det är våran tur nu❤️