Vixens skrev 2024-11-11 20:50:23 följande:
Såg att du redan fått ett svagt svagt plus 😍 Hoppas det håller i sig och ökar i styrka nu!!
Själv har jag inte vågat testa än....🙈 2022 fick jag svagt positivt på RD 6 men då var det med en femdagars. Överväger att ta ett test imorgon bitti bara för att (då rd6) 😅 vet inte om resultatet syns olika beroende på om det är en 2 eller 5 dagars?
Det blev inga till frysen för oss, så jag hoppas på den vi fick tillbaka ❤️.
Kommer du testa var och varannan morgon nu framöver? 😆😍
Ja 🥰 ett jätte svagt plus! Jag hoppas det också.
Jag gjorde ett färsk återföring för många år sen och jag höll mig så länge ända till dag 10. Det var det längsta jag någonsin väntat 😂 Nu när jag tänker efter så är väldigt imponerad på mig själv.
Jag har faktiskt ingen aning hur det är men jag tycker inte det ska spela roll det enda är väl vilken dag man är på som det visar bäst.
Åh vad tråkigt att det inte blev något i frysen men vi får hoppas på att denna går vägen.
Jag vet inte hur jag ska göra. Det är väl mest för att se om strecket blir starkare eller om det avtar helt. Jag har tidigare haft tidiga mf så jag är lite nojjig och dessutom är det vår sista chans att få barn 😔 Sen kan man väl hoppas att det går på naturliga vägen men den chansen är liten.
Du är så stark som kan väntar så länge 😊