RH93 skrev 2025-01-14 06:53:59 följande:
Jag har fått tid för ultraljud på fredag, hoppas att allt ska se bra ut då så jag kan få ett datum för att ta ovitrellen. Vågar inte riktigt hoppas på att det ska gå bra med allt efter senaste gången.
Märker att jag blivit mer och mer deppig ju närmare återföring jag kommer. Hamnat mycket i negativa tankebanor kring hur orättvist det är att behöva gå igenom detta, pengarna det kostar, att andra har en positiv upplevelse av att få bli gravid osv. Samtidigt är jag så otroligt tacksam över ivf-vården i Sverige och att vi redan lyckats få ett barn på det sättet så då får jag dåligt samvete över det.. ja det är verkligen en bergodalbana av känslor detta.
Hur mår ni andra? Hur går det för er?
Förstår dig ! Man vågar inte hoppas för mycket på något. Märker också att det tar mycket på humöret , sjukt jobbigt .
Var ju på ultraljud , allt såg bra ut och ägglossning förväntades väldigt snart . Dock så fick jag inget positivt test ? Det blev en fin stegring men inget mer ... ringde kliniken i måndags och meddelande det . Tyvärr så kan vi inget göra än att testa på nytt nästa månad 😪