• Anonym (Hemlig)

Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?
  • Anonym (y)

Inte jag iallafall. Har en normal sexualitet.

• Anonym (LT)
    Anonym (Nyfiken och intresserad) skrev 2024-01-01 02:22:11 följande:
    Det är alltså så om jag förstår dig rätt att du gör i princip vad som helst för att komma åt din partners sperma.

Det låter som en väldigt vanlig målsättning i väldigt många sexuella relationer där åtminstone ena partnern är en person som kan lämna sperma.

Nåt speciellt med det?

jaha! Jag har alltid fått höra av partners att det är udda, men det kanske det inte är då! Att det inte räknas som en kink då om det är en vanlig grej

• Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Anonym (LT) skrev 2024-01-01 08:13:00 följande:

jaha! Jag har alltid fått höra av partners att det är udda, men det kanske det inte är då! Att det inte räknas som en kink då om det är en vanlig grej

Vill inte på något sätt förringa det du kallar spermakink. 

Hoppas du trivs med det och att det är en tillgång för dig. Tänker mig att det mer eller mindre borde vara ett drömscenario för alla som kan lämna sperma att få förmånen att ha dig som sexpartner!
    Försöker bara förstå vad du gör för att leva ut din kink. Berätta gärna.

Gott nytt 2024.
  • Anonym (LT)
    Anonym (Nyfiken och intresserad) skrev 2024-01-01 11:05:31 följande:
    Vill inte på något sätt förringa det du kallar spermakink. 

Hoppas du trivs med det och att det är en tillgång för dig. Tänker mig att det mer eller mindre borde vara ett drömscenario för alla som kan lämna sperma att få förmånen att ha dig som sexpartner!
    Försöker bara förstå vad du gör för att leva ut din kink. Berätta gärna.

Gott nytt 2024.
    En kink/fetish är oftast något ytterst privat och i mitt fall utlämnande/pinsamt. Det är heller inget som platsar på en plattform som ett familjeform för det handlar inte bara om mäns klimax utan mycket större så jag skulle aldrig nämnt det. men jag tackar för dina fina ord oavsett <3
  • tuxxe
    Anonym (LT) skrev 2024-01-01 11:30:30 följande:
    En kink/fetish är oftast något ytterst privat och i mitt fall utlämnande/pinsamt. Det är heller inget som platsar på en plattform som ett familjeform för det handlar inte bara om mäns klimax utan mycket större så jag skulle aldrig nämnt det. men jag tackar för dina fina ord oavsett <3
    Så länge man inte gör våld på eller tvingat någon till något så ska man aldrig skämmas över vad man går igång på och finner njutning i.

stor kram på dig
  • Anders 386
    tuxxe skrev 2023-12-31 22:57:06 följande:

Varför ska man vara så hemlig med sina Kinks?🤣

För att slippa betraktas som pervers och onormal. Ganska självklart eftersom toleransen hos många människor faktiskt är väldigt låg. Det är bara att se inläggen på FL så blir man mörkrädd när man inser hur inskränkta och fördömande många människor är. 
  • Tink
    Anders 386 skrev 2024-01-02 10:00:19 följande:
    För att slippa betraktas som pervers och onormal. Ganska självklart eftersom toleransen hos många människor faktiskt är väldigt låg. Det är bara att se inläggen på FL så blir man mörkrädd när man inser hur inskränkta och fördömande många människor är. 
    De flesta människor har säkert några aspekter av sitt sexliv som de tror skulle betraktas med skepsis eller missunnsamhet av omgivningen om det uppenbarades. Det kan vara något som man skäms för eller som man tror är en sexuell avart. Då kan det kanske vara skönt att höra att man inte är så annorlunda eller abnormal i sina fantasier som man kanske inbillar sig.

Det är klart, om man har en böjelse att idka sex med avgasröret på ryska attackhelikoptrar, så lär det förutom de rent praktiska problemen antagligen betraktas med stor misstänksamhet. Men så länge ens fantasier inte inverkar negativt på ens övriga liv, inte skadar någon annan eller skadar ens självkänsla, så är det ju upp till var och en att finna njutning i vad man än önskar.

Man behöver såklart inte trycka upp sina kinks och fetisher i ansiktet på omgivningen, men man behöver inte heller skämmas bara för att man tycker om kvinnofötter, gillar att gå utan underkläder, vill bli bunden och dominerad i sängen eller vill älska i öppna naturen.
  • Anonym (y)
    tuxxe skrev 2024-01-01 12:15:23 följande:
    Så länge man inte gör våld på eller tvingat någon till något så ska man aldrig skämmas över vad man går igång på och finner njutning i.

stor kram på dig
    Man bör dock vara ärlig med sina böjelser mot en potentiell partner, helst redan i dejtingstadiet innan det hunnit bli allvar. 

Inte roligt att leva med någon som har kinks som man själv varken delar eller vill leva upp till. 
  • Anonym (y)
    Anders 386 skrev 2024-01-02 10:00:19 följande:
    Handlar inte alltid om intolerans eller inskränkthet utan mer om preferenser och att man måste vara kompatibla i en relation.

Själv har jag aldrig haft några som helst böjelser eller sexuella fixeringar och ser därmed ingen mening med att dejta någon som har det. Då passar man inte ihop och jag hade bara känt en massa press på att ställa upp på något som jag känner avsmak inför. 

Kanske vore det bättre om folk med fetischer höll sig till varandra istället. Inte schysst att försöka övertala sin partner till något knasigt som de inte känner sig bekväma med att göra. 
Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?