• Anonym (Hemlig)

Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?
  • Anonym (Dom)
    Anonym (Fia) skrev 2023-12-25 04:00:44 följande:
    Jag har en hemlig o ganska jobbig kink..En kink Som inte blivit uppfylld helt o hållet iaf..Något inte ens min man vet om..och han skulle ändå vägra utföra det jag vill. Så det har mest stannat som en fantasi..

Ngr karlar har gjort "tappra" försök att uppfylla min kink, men dom har enligt mig varit för mesiga..precis som min man..Han är för mesig..
    Min stora kink är att bli slagen och våldtagen..
    Det finns många som har denna fantasi. Det krävs väldigt mycket tillit för att det skall gå, åt båda håll.

jag som man som gillar rapeplay måste oxå kunna lita på min partner att det jag gör är önskvärt och i samförstånd. Börja smått och jobba sig upp är mitt bästa råd.   Jag var helt emot rapeplay tills jag mötte en kvinna som verkligen älskade det, vi började försiktigt med enkla fasthållningar, till idag det är mer brutalare.

Prata med din man, han kanske är intresserad om du förklarar.

Lycka till
  • Anonym (Ung)

Gangbang (är kvinna)

• Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Anonym (I skuggan) skrev 2023-12-25 22:26:43 följande:

Grattis till er som kan leva ut, och/eller berätta om era kink.
    Sammhället har kommit långt, men inte hela vägen. Så, jag väntar lite till med att berätta om min...

Nu har det gått några dagar så det får räknas som att du nu väntat lite till...
    Dags att berätta nu!!
  • Gaskarl

Vill bli tagen analt. Har en så specifik bild av det.
    Av en kvinna i 45-årsåldern, i svarta underkläder, BH, trosor och stay-ups.
    En härlig strap-on, som jag är med och sätter fast på henne.
    Jag i soffa, hon på knä på golvet. I den ställningen kan vi kyssas, jag kan smeka hennes bröst och hon kan smeka min kuk samtidigt. 
    Måste vara en kvinna, känner absolut ingen dragning till män.

• Anonym (Fia)
    Anonym (Dom) skrev 2023-12-26 12:30:48 följande:
    Det finns många som har denna fantasi. Det krävs väldigt mycket tillit för att det skall gå, åt båda håll.

jag som man som gillar rapeplay måste oxå kunna lita på min partner att det jag gör är önskvärt och i samförstånd. Börja smått och jobba sig upp är mitt bästa råd.   Jag var helt emot rapeplay tills jag mötte en kvinna som verkligen älskade det, vi började försiktigt med enkla fasthållningar, till idag det är mer brutalare.

Prata med din man, han kanske är intresserad om du förklarar.

Lycka till
    Tack...snällt av dig att försöka normalisera min fantasi, men den är ju inte riktigt normal..även om man skulle önska att den var det..

Och min man som dessutom är strikt oldschool skulle bara vägra att göra nåt så "hemskt" och trott att jag hade blivit helt galen om jag sa vad jag ville han skulle göra..😉😁
  • Lazzi
    Anonym (Fia) skrev 2023-12-29 17:23:00 följande:
    Tack...snällt av dig att försöka normalisera min fantasi, men den är ju inte riktigt normal..även om man skulle önska att den var det..

Och min man som dessutom är strikt oldschool skulle bara vägra att göra nåt så "hemskt" och trott att jag hade blivit helt galen om jag sa vad jag ville han skulle göra..😉😁
    Men man kan undra vad som är normalt det är ganska brett 
    Det som är normalt för en kanske inte är de för någon annan
    Men som tidigare tråd skrivit ta lite i taget med din man 
    Och han har säkert nån gömd fantasi med 
  • Anonym (Markisen)
    Anonym (Fia) skrev 2023-12-29 17:23:00 följande:

Fråga honom, försiktigt, genom antydningar och omskrivningar. Säg att det gäller några andra.

Han kanske vill och vågar mer än du tror.
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Anonym (Mjau) skrev 2023-12-30 13:07:38 följande:

Inte kink men fetish

Men berätta då om din fetisch Mjau!
Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?