• Anonym (Hemlig)

Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?
  • Anonym
    Anonym (Sex) skrev 2023-11-25 09:28:21 följande:

Jag är en man på 45år gift och  spermaluder, träffar män stup i kvart och fler samtidigt I bland 

jobbar som säljare åker många mil och genom året skaffat mig ett bra kontaktnät för träffar.

denna vecka så blev de två träffar 

Min fru och barn vet inget, hemma är jag är jag mannen och inte kvinna som jag är på resor 

Hur bär man sig åt för det? Ringer upp den strategiska inköparen som man haft lunchmöte med igen kl 16.30 och förklarar att "Ja, det är alltså jag igen men nu har jag blivit kvinna och undrar om vi ska ses ute i en dunge?" ?
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Anonym (Sex) skrev 2023-11-25 09:28:21 följande:

Jag är en man på 45år gift och  spermaluder, träffar män stup i kvart och fler samtidigt I bland 

jobbar som säljare åker många mil och genom året skaffat mig ett bra kontaktnät för träffar.

denna vecka så blev de två träffar 

Min fru och barn vet inget, hemma är jag är jag mannen och inte kvinna som jag är på resor 

Jag absolut inga synpunkter, vare sig positivt eller negativt på att du var haft ett väldigt annorlunda sexliv i jämförelse med mig. Jag har som man haft en man som sexpartner och fyra kvinnor som sexpartner.
    Jag är i all enkelhet bara allmänt nyfiken på hur man gör för att hinna träffa så många. 
    I vilka sammanhang ?
    Är det ett intresse, ett sökande efter nåt. Ger det kickar? Allmänt bara kul med många partners?
    De du träffat - hur skulle du beskriva dem? Är de också sökande eller har nåt levnadssätt som du känner igen dig i?
    Krogmänniska?
    Dating appar?
    Genom yrkeslivet med många kontaktytor?
    Alltid på hugget att ta tillfället till flirt när det dyker upp?
    Många funderingar i all enkelhet.
    Jo jag erkänner, lite avundsjuk på din erfarenhet är jag nog. Är du nöjd?
    Kul om du väljer att dela med dig av dina erfarenheter.

/ Nyfiken man 
  • Krille1989

Min hemligaste kink är att en annan man gör min fru på smällen.
    Min fru vet om det och använder det ofta som "krydda" i vårat sexliv.

Krille1989 skrev 2024-01-02 14:35:28 följande:

Min hemligaste kink är att en annan man gör min fru på smällen.
    Min fru vet om det och använder det ofta som "krydda" i vårat sexliv.

Tolkar jag dig rätt - att för att tillgodose din kink har du sett till att din fru blivit gravid genom att andra män gjort henne med barn!?

• Krille1989
    Anonym (Nyfiken och intresserad) skrev 2024-01-02 14:43:10 följande:
    Nej jag ska förtydliga.
    Min fru har inte blivit gravid av andra män, så långt har vi inte tagit det men hon använder det för krydda vårat sexliv ex. genom att säga "Jag vill att en riktig alpha-man gör mig gravid" eller att jag får ha kondom när vi har sex så hon är "säker" på att det inte är min sperma som befruktar henne.
    Krille1989 skrev 2024-01-02 14:51:16 följande:
    Nej jag ska förtydliga.
    Min fru har inte blivit gravid av andra män, så långt har vi inte tagit det men hon använder det för krydda vårat sexliv ex. genom att säga "Jag vill att en riktig alpha-man gör mig gravid" eller att jag får ha kondom när vi har sex så hon är "säker" på att det inte är min sperma som befruktar henne.
    Tack för ditt förtydligande.
    Det känns betryggande för dig och framför allt för din fru och era blivande gemensamma barn att det handlar just om en "krydda" precis som du också skrev, och att ni använder det på det sättet som du nu beskriver. 

Fortsätt njut av ett rikt, lekfullt och varierat sexliv, lycka till!

/Nyfiken och intresserad man
  • Gaskarl
    Anonym (LT) skrev 2024-01-01 11:30:30 följande:
    En kink/fetish är oftast något ytterst privat och i mitt fall utlämnande/pinsamt. Det är heller inget som platsar på en plattform som ett familjeform för det handlar inte bara om mäns klimax utan mycket större så jag skulle aldrig nämnt det. men jag tackar för dina fina ord oavsett <3
    Man blir onekligen nyfiken hursomhelst. 
  • tuxxe
    Anders 386 skrev 2024-01-02 10:00:19 följande:
    För att slippa betraktas som pervers och onormal. Ganska självklart eftersom toleransen hos många människor faktiskt är väldigt låg. Det är bara att se inläggen på FL så blir man mörkrädd när man inser hur inskränkta och fördömande många människor är. 
    Jo men att folk e tröga och trångsynta det jag mer som ett ?deras problem? än ?mitt problem?
  • tuxxe
    Anonym (y) skrev 2024-01-02 11:31:38 följande:
    Handlar inte alltid om intolerans eller inskränkthet utan mer om preferenser och att man måste vara kompatibla i en relation.

Själv har jag aldrig haft några som helst böjelser eller sexuella fixeringar och ser därmed ingen mening med att dejta någon som har det. Då passar man inte ihop och jag hade bara känt en massa press på att ställa upp på något som jag känner avsmak inför. 

Kanske vore det bättre om folk med fetischer höll sig till varandra istället. Inte schysst att försöka övertala sin partner till något knasigt som de inte känner sig bekväma med att göra. 
    Eller så får man personen ifråga att upptäcka nya vis att finna njutning på?

ni som tycker att kinksters ska ?ska hålla oss för oss själva?, varför kan inte ni med er tråkiga attityder istället samlas i diverse kyrkor och hos frälsningarme och låta oss andra ha kul och njuta av livet.
  • Anonym (y)
    tuxxe skrev 2024-01-02 16:55:31 följande:
    Eller så får man personen ifråga att upptäcka nya vis att finna njutning på?

ni som tycker att kinksters ska ?ska hålla oss för oss själva?, varför kan inte ni med er tråkiga attityder istället samlas i diverse kyrkor och hos frälsningarme och låta oss andra ha kul och njuta av livet.

Fast de flesta människor har inga sexuella böjelser.

Därför är det bättre att den avvikande minoritet som ägnar sig åt sexuella fixeringar istället hittar en likasinnad.

Förstår sen inte varför du drar in nåt så irrelevant i diskussionen som kyrkan. De flesta svenskar idag är inte religiösa. Löjlig halmdocka som har noll i diskussionen att göra. 

• Anonym (y)
    tuxxe skrev 2024-01-02 16:50:49 följande:
    Jo men att folk e tröga och trångsynta det jag mer som ett ?deras problem? än ?mitt problem?
    Löjlig argumentation. De flesta har ingen avvikande sexualitet som sagt. Knappast något vi lider av. Har heller inget med trångsynthet att göra, att man är normalt funtad i hjärnan.
  • Anders 386
    Anonym (y) skrev 2024-01-02 17:16:05 följande:
    Löjlig argumentation. De flesta har ingen avvikande sexualitet som sagt. Knappast något vi lider av. Har heller inget med trångsynthet att göra, att man är normalt funtad i hjärnan.
    Har du inte ens tittat på omröstningen i Trådstarten? Det är nog snarare så att en majoritet har sexuella "kinks" som dom själva ser som lite onormala. Men troligen är det så att man tror det är onormalt bara för att man inte diskuterar saken med andra. 

Det är nog så att du tillhör en minoritet. Men det får väl ändå anses ganska normalt även fast det kanske är lite trist att vara fullständigt normal och aldrig fantisera utanför boxen. Cool
  • Anders 386
    tuxxe skrev 2024-01-02 16:50:49 följande:
    Det där stämmer inte med verkligheten. Alla människor ingår i ett socialt nätverk och dom flesta är rädda att sticka ut mot mängden. Men som tur är blir undantagen fler, numera är det fler som vågar. 
    Men fortfarande kostar det att sticka ut. Fortfarande är det tex många som inte vågar stå upp för att dom röstar på SD eller vänstern. PK-maffian är snabb att slå ner på den som avviker....
  • Anonym (y)
    Anders 386 skrev 2024-01-03 10:24:13 följande:
    Har du inte ens tittat på omröstningen i Trådstarten? Det är nog snarare så att en majoritet har sexuella "kinks" som dom själva ser som lite onormala. Men troligen är det så att man tror det är onormalt bara för att man inte diskuterar saken med andra. 

Det är nog så att du tillhör en minoritet. Men det får väl ändå anses ganska normalt även fast det kanske är lite trist att vara fullständigt normal och aldrig fantisera utanför boxen.  // Cool

Dumheter. Kinks och fetischer är ord som syftar tydligt på beteenden och önskemål som avviker från normen, d.v.s., från sånt som är normalt och stämmer in på de flesta.

Och vad tror du att dessa trådar om avvikande beteende drar till sig för typ av människor? Kufar som har fixeringar vid specifika sexuella ting.

Skulle själv våga påstå att det är folk med böjelser som är begränsade och inskränkta i sitt eget perspektiv, just eftersom de hänger upp sig på sina fetischer istället för att se helheten av människans sexualitet. 

• Anonym (Mannen)

Älskar sloppy seconds, att knulla en tjej som någon annan kille precis har sprutat i. Tyvärr bara upplevt det två gånger för länge sedan, inget som min fru är intresserad av alls. 

Rape play. Att (med samtycke) hoppa på en tjej utomhus. Endast gjort en gång, otroligt upphetsande för båda.

• Anonym (Mannen)

Tänder även på att titta på tjejer som tankar bilar. Gärna sportbilar.

Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?