• Anonym (Hemlig)

Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?
  • Akroterion

Att vara fler är ju härligt och med sexiga fruar i centrum?.som gärna får flera män

• Anonym (Ollarn)

Jag stryker kuken mot allt jag kommer på. Oftast andras personliga saker eller ännu värre saker ute i offentligheten. Det bästa jag vet är att göra det med försats på ollonet och dra den mot andra som sover. 

Tar ofta ut kuken på kommunala färdmedel när det är trångt och stryker mot andra.

Har också kissat på folk i publikhav på konserter.

• Anonym (Herren)

Klä mej helt feminint sexigt o skönt mm

• Anonym (Fia)
    Anonym (Hemlig) skrev 2023-10-09 12:35:13 följande:
    Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Jag har en hemlig o ganska jobbig kink..En kink Som inte blivit uppfylld helt o hållet iaf..Något inte ens min man vet om..och han skulle ändå vägra utföra det jag vill. Så det har mest stannat som en fantasi..

Ngr karlar har gjort "tappra" försök att uppfylla min kink, men dom har enligt mig varit för mesiga..precis som min man..Han är för mesig..
    Min stora kink är att bli slagen och våldtagen..
  • Anonym (ug-tjej)
    Anonym (Ollarn) skrev 2023-12-09 02:39:00 följande:

Jag stryker kuken mot allt jag kommer på. Oftast andras personliga saker eller ännu värre saker ute i offentligheten. Det bästa jag vet är att göra det med försats på ollonet och dra den mot andra som sover. 

Tar ofta ut kuken på kommunala färdmedel när det är trångt och stryker mot andra.

Har också kissat på folk i publikhav på konserter.

Vidrigt. Du går över gränsen och tvingar på andra ovetande människor dina sexuella grejer och begår därmed övergrepp. I princip en våldtäktsman, det är vad du är, ditt svin. 👎
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Fia) skrev 2023-12-25 04:00:44 följande:
    Jag har en hemlig o ganska jobbig kink..En kink Som inte blivit uppfylld helt o hållet iaf..Något inte ens min man vet om..och han skulle ändå vägra utföra det jag vill. Så det har mest stannat som en fantasi..

Ngr karlar har gjort "tappra" försök att uppfylla min kink, men dom har enligt mig varit för mesiga..precis som min man..Han är för mesig..
    Min stora kink är att bli slagen och våldtagen..
    A de hade varit gött man har de som fantasi ibland !
  • Anonym (Jeppe)

Kollar på bögsex och fantiserar om sex med en kille. Har även lånat tjejens dildo och provat hur det känns med den i baken.

• Anonym (I skuggan)

Grattis till er som kan leva ut, och/eller berätta om era kink.
    Sammhället har kommit långt, men inte hela vägen. Så, jag väntar lite till med att berätta om min...

• Anonym (?)

Kink...kanske att jag alltid gillar att fylla eller spruta över hela henne när jag kommer. i sänggaveln , på väggen, över ansikte och tuttar nät jag dragit ur när jag ska komma.
    Lite spännande att komma långt och mycket för att överraska henne.
    Ibland bra men ibland blir det för mycket.
    Är väl mest vi män som är fachinerade över vår utlösning men finns många kvinnor också.

Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?