• Anonym (Hemlig)

Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?
  • Anonym (Medelålders alldaglig kvinna)

Jag tänder på idén att ha sex med en man som har amputerad arm. För några år sedan hade jag en pingistränare med armstump och under flera år har jag fantiserat om att bli penetrerad av stumpen. 

• Anonym (Hahaha)
    Anonym (Hemlig) skrev 2023-10-09 13:27:40 följande:
    Ja, du får gärna skapa tråd och pilla på din prinskorv. Alla är välkomna att skriva vad dom tycker om.. 👍🏼
    lycka till
    Som du gör då menar du! 😊 fnissar 
  • Anonym (Hahaha)

Alla är inte så hemliga som de inbillar sig! Fnissar så häftigt att jag måste springa på wc. mitt i natten. 

• Anonym (Hahaha)
    Anonym (R) skrev 2023-11-25 19:46:20 följande:

Sist jag yttrade min kink här så blev jag närmast korsfäst så jag tror jag passar.

Ja som du bäddar får du ligga. 😜 hihihi. 
  • Anonym (R)
    Auditanne skrev 2023-11-26 23:28:16 följande:
    Hoppas du behåller denna kink för dig själv och inte tjatar på en flickvän att förverkliga den. Det är inte bra för kroppen att hålla kvar vätska som behöver komma ut. I värsta fall kan det skada njurarna. 

Har inga kinks själv. Folk får gilla vad de vill men fetischer som är skadliga för kroppen bör man varken ställa upp på eller uppmuntra. 
    Min fru känner till den. Men naturligtvis inget tjat från min sida.
  • Anonym (C)
    Anonym (R) skrev 2023-11-26 23:16:39 följande:
    Ok, jag tänder på panikkissnödiga tjejer, och som blir så nödiga att de inte kan hålla sig. Vet att det är en obehaglig känsla för kvinnan men kan inte rå för att jag går igång på det.
    Fattar du ens hur jobbigt det är att bli så nödig så man kissar på sig? Det är en fruktansvärd känsla. Sadist!
  • Anonym (Kalle)

Ha på mig damtrosor, ibland jeanskjol, Ibland strumpbyxor. 
    Kissa på mig.
    Använda dildo i rumpan.

• Anonym (Kalle)
    Anonym (C) skrev 2023-11-27 09:07:35 följande:
    Fattar du ens hur jobbigt det är att bli så nödig så man kissar på sig? Det är en fruktansvärd känsla. Sadist!
    Nej, det är ju jätteskönt att gå omkring kissnödig o sen bara släppa ut allting när man inte kan hålla sig längre...Oskyldig
  • Anonym (man 35)

Älskar att klä och sminka mig som kvinna.  Går sen ut och raggar både killar och tjejer.  Tänk om dom visste på jobbet.

• Anonym (Xyrks)

Är en "helylle man" en riktig "svärmorsdröm",lugn,trygg och omtänksam..

Men när dörren stängs och rätt kvinna finns med mig,då kommer den Dominanta sidan fram.

Har "slagit" och verbalt förnedrat,bundit och "tvingat" min vilja fram,hotat med kniv och fysiskt "tvingat" till mig min önskan sexuellt..

Ingen i min närhet, förutom kvinnorna jag träffat,som känner till eller ens kan ana min "kink"..

Nu har allt hänt med blicken i ögat och i samförstånd med partnern i fråga🙂

Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?