• Anonym (Hemlig)

Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?
  • Anonym (Miss Demeanor)

Tänder på att ha sex ute och sen dela med mig lite här.

• Anonym (Kinky)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-11-25 16:35:18 följande:

Tänder på att ha sex ute och sen dela med mig lite här.

Har läst dina härliga inlägg i den andra tråden. Antar att det blir glest med utomhussexet sår här års?
  • Anonym (R)

Sist jag yttrade min kink här så blev jag närmast korsfäst så jag tror jag passar.

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Kinky) skrev 2023-11-25 19:30:56 följande:
    Har läst dina härliga inlägg i den andra tråden. Antar att det blir glest med utomhussexet sår här års?
    Nu är det paus, ja.
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Anonym (R) skrev 2023-11-25 19:46:20 följande:

Sist jag yttrade min kink här så blev jag närmast korsfäst så jag tror jag passar.

Nu blev man ju ordentligt nyfiken!!!
  • Anonym (R)
    Anonym (Nyfiken och intresserad) skrev 2023-11-26 16:33:30 följande:
    Nu blev man ju ordentligt nyfiken!!!
    Ok, jag tänder på panikkissnödiga tjejer, och som blir så nödiga att de inte kan hålla sig. Vet att det är en obehaglig känsla för kvinnan men kan inte rå för att jag går igång på det.
  • Auditanne
    Anonym (R) skrev 2023-11-26 23:16:39 följande:
    Ok, jag tänder på panikkissnödiga tjejer, och som blir så nödiga att de inte kan hålla sig. Vet att det är en obehaglig känsla för kvinnan men kan inte rå för att jag går igång på det.
    Alltså, det där är ju en extremt jobbig känsla att ha med blåsan överfull. Låter nästan lite sadistiskt från dig. Varför gillar du sånt? 
  • Anonym (R)
    Auditanne skrev 2023-11-26 23:20:20 följande:
    Alltså, det där är ju en extremt jobbig känsla att ha med blåsan överfull. Låter nästan lite sadistiskt från dig. Varför gillar du sånt? 
    Jag vet inte varför jag gillar det. Som jag skrev är det inget val jag gjort.
  • Auditanne
    Anonym (R) skrev 2023-11-26 23:21:17 följande:
    Jag vet inte varför jag gillar det. Som jag skrev är det inget val jag gjort.
    Hoppas du behåller denna kink för dig själv och inte tjatar på en flickvän att förverkliga den. Det är inte bra för kroppen att hålla kvar vätska som behöver komma ut. I värsta fall kan det skada njurarna. 

Har inga kinks själv. Folk får gilla vad de vill men fetischer som är skadliga för kroppen bör man varken ställa upp på eller uppmuntra. 
  • Anonym (Tjej)

Älskar att ha sex med någon kille ute bland folk utan att det märks. Bara så få killar som vågar.

Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?