• Anonym (Hemlig)

Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?
  • Anonym (Markisen)
    Anonym (Hemlig) skrev 2023-10-09 12:35:13 följande:
    Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Egentligen är allt i vårt sexliv hemligt. Vi diskuterar inte med någon annan vad vi gör i sängkammaren.

"Perverst" trodde jag var ett utdött ord, något moralistiskt från förr i tiden. Allt som båda gillar är väl bra.

Sexuella variationer jag gillar:

Kolla porr tillsammans
    Läsa noveller eller lyssna tillsammans
    Rollspela i sängen, ha gemensamma fantasier
    Smiska henne
    Se oss i en stor spegel när vi ligger
    Använda sexleksaker, hennes satisfyer och min masturbator
    Använda massageapparat när jag onanerar

Skulle vilja göra mer men hon vill inte (tror jag):

Gå på sexklubb och utforska vad vi gillar
    Analsex
    Videosex och chattsex med andra, tillsammans
    Ha trekant med extra kvinna eller extra man
  • Anonym (CD)
    Anonym (C) skrev 2023-11-27 09:07:35 följande:
    Fattar du ens hur jobbigt det är att bli så nödig så man kissar på sig? Det är en fruktansvärd känsla. Sadist!
    Vet hur det känns men jag kan se komiken i det. Men inte att man går i gång på det. Fy f-n vad äckligt.
  • Anonym
    Anonym (man 35) skrev 2023-11-27 10:36:09 följande:

Älskar att klä och sminka mig som kvinna.  Går sen ut och raggar både killar och tjejer.  Tänk om dom visste på jobbet.

Det gör en del
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Xyrks) skrev 2023-11-27 12:38:18 följande:

Är en "helylle man" en riktig "svärmorsdröm",lugn,trygg och omtänksam..

Men när dörren stängs och rätt kvinna finns med mig,då kommer den Dominanta sidan fram.

Har "slagit" och verbalt förnedrat,bundit och "tvingat" min vilja fram,hotat med kniv och fysiskt "tvingat" till mig min önskan sexuellt..

Ingen i min närhet, förutom kvinnorna jag träffat,som känner till eller ens kan ana min "kink"..

Nu har allt hänt med blicken i ögat och i samförstånd med partnern i fråga🙂

Skrev nyss om min kink på annat ställe. Nån mer än jag som gillar när tjejen skriker Ditt Otrogna Svin under akten? Bara jag? Tjejen får gärna örfila mej i fejan och smiska mig på baken samtidigt. Kommer genast. Utåt är jag som du en helylle kis men tycker om när tjejen talar om hur saker är. När vi ligger. Vänner sedan om än rodnad kind och bak. Lilleman låter hon bli om hon inte suger. Det gör hon j-t bra. 
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (CD) skrev 2023-11-27 19:30:40 följande:
    Vet hur det känns men jag kan se komiken i det. Men inte att man går i gång på det. Fy f-n vad äckligt.
    Skål
  • Glad Svensk att vara Glad Svensk

Hör av dig till mig då🤣

Hej är helt ny här idag!
    Vad får man visa häri i bildväg och hur anonym är man egentligen? Är det bara det som står nu här ovanför alla kan ta del av eller är det ens msiladress namn och allt alla kan få fram?
    Har inte heller förstått hur man svarar nån specifik som gjort inlägg häri heller, låt säga i förrgår heller, när jag skrev nyss och trodde detta skulle komma im under denne, kom det ju bara längst ner av alla i lägg i tråden. Hur ska den man svarar till veta att det är till  den man svarar. Lägger ni till dess namn före eller hur gör ni om ni vill hålla en dialog eller kommentera en person här?

• Medelm8
    Glad Svensk att vara Glad Svensk skrev 2023-12-08 11:42:26 följande:

Hej är helt ny här idag!
    Vad får man visa häri i bildväg och hur anonym är man egentligen? Är det bara det som står nu här ovanför alla kan ta del av eller är det ens msiladress namn och allt alla kan få fram?
    Har inte heller förstått hur man svarar nån specifik som gjort inlägg häri heller, låt säga i förrgår heller, när jag skrev nyss och trodde detta skulle komma im under denne, kom det ju bara längst ner av alla i lägg i tråden. Hur ska den man svarar till veta att det är till  den man svarar. Lägger ni till dess namn före eller hur gör ni om ni vill hålla en dialog eller kommentera en person här?

Om du klickar på kugghjulet bredvid någons namn så kan du välja citera, då syns det för den personen att du svarat. Kan svara på resten av frågorna också, men de kanske vi inte ska ta upp denna tråd med. Skriv till mig privat om du inte lyckas hitta svar själv. 

Tack så mycket medelm8!!
    Nästa fråga🤣 Skriva till dig privat om frågor hur gör man det då😂
    Mvh

• Medelm8
    Glad Svensk att vara Glad Svensk skrev 2023-12-08 12:42:24 följande:

Tack så mycket medelm8!!
    Nästa fråga🤣 Skriva till dig privat om frågor hur gör man det då😂
    Mvh

Du klickar på mitt namn och sen på knappen nytt meddelande 
Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?