• Anonym (Hemlig)

Hur många lever med en hemlig kink?

Många lever idag med perversa läggningar som till exempel CBT, Rollspel, Kläder, smutsiga underkläder, använda strumpor osv..
    Hade varit intressant att höra vad Ni gömmer i garderoben eller om Ni inte har någon speciell kink.

Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni gillar för hemligt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?
  • Anonym (MR klister)

Tycker det är extremt tändande med en sexig tjej som röker. 
    Går ä en igång på att ha en tjej bakom min mc eller bil så att hon får avgaser på sig. 

Anonym (Hemlig) skrev 2023-10-09 13:55:26 följande:
    Vill du dela med dig? :)
  • Andyman

Tänder av att sniffa på min sambos smutsiga trosor, kissa ner mig själv när jag ligger i ett tomt badkar, längtar efter mina dildosar jag har och blir extra kåt när jag lyckas få in flera stycken i röven samtidigt. Finns ju mängder av saker man tänder på, att bli peggad av sambon är min högsta sexuella önskan just nu men hon har sagt att det kan jag fortsätta drömma om.

• Anonym (Sex)

Jag är en man på 45år gift och  spermaluder, träffar män stup i kvart och fler samtidigt I bland 

jobbar som säljare åker många mil och genom året skaffat mig ett bra kontaktnät för träffar.

denna vecka så blev de två träffar 

Min fru och barn vet inget, hemma är jag är jag mannen och inte kvinna som jag är på resor 

• Anonym (Kaffedraken)

Tänder på att skriva procerande trådar och att kvinnor sen skäller på mig

• Anonym (Kinky)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-11-25 09:40:56 följande:

Tänder på att skriva procerande trådar och att kvinnor sen skäller på mig

XD
  • Anonym (AnnAhl)

Inte mer än att jag älskar att slicka rövhål. 

• Anonym (Mjau)

Gillar att ha blöjor och body på mig.

• Anonym (Kink)

Jag är kvinna och brukar ibland knulla min man med strap-on. Han älskar det 😊 
    Vi har även en viss maktförskjutning i vårt förhållande, det handlar mest om sex men inte enbart. Igår kväll var han lite dryg mot mig och det slutade med rejält med smisk för hans del 😀

• Anonym (Stayups)

Jag älskar att som man bära sexiga kvinnokläder, stayups, korsetter, stilettklackar, kjolar, klänningar osv.

• Knegaren78

Älskar att slicka och knulltunga analt 
    Det ingår i sex så får njuta nån gång i veckan 

Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?