Inlägg från: Anonym (Nyfiken och intresserad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)

Hur många lever med en hemlig kink?

Anonym (R) skrev 2023-11-25 19:46:20 följande:

Sist jag yttrade min kink här så blev jag närmast korsfäst så jag tror jag passar.

Nu blev man ju ordentligt nyfiken!!!
    Anonym (I skuggan) skrev 2023-12-25 22:26:43 följande:

Grattis till er som kan leva ut, och/eller berätta om era kink.
    Sammhället har kommit långt, men inte hela vägen. Så, jag väntar lite till med att berätta om min...

Nu har det gått några dagar så det får räknas som att du nu väntat lite till...
    Dags att berätta nu!!
    Anonym (Mjau) skrev 2023-12-30 13:07:38 följande:

Inte kink men fetish

Men berätta då om din fetisch Mjau!
    Anonym (LT) skrev 2023-12-31 22:09:51 följande:

Har en spermakink. kan nog göra i princip vad som helst för den skvätten

Okej... Hur visar det sig blir man ju lite undrande över!
    Anonym (LT) skrev 2023-12-31 23:03:28 följande:
    Ja, jag skrev ju hur de visar sig egentligen. Eller menade du nått specifikt?
    Det är alltså så om jag förstår dig rätt att du gör i princip vad som helst för att komma åt din partners sperma.

Det låter som en väldigt vanlig målsättning i väldigt många sexuella relationer där åtminstone ena partnern är en person som kan lämna sperma.

Nåt speciellt med det?
    Anonym (LT) skrev 2024-01-01 08:13:00 följande:

jaha! Jag har alltid fått höra av partners att det är udda, men det kanske det inte är då! Att det inte räknas som en kink då om det är en vanlig grej

Vill inte på något sätt förringa det du kallar spermakink. 

Hoppas du trivs med det och att det är en tillgång för dig. Tänker mig att det mer eller mindre borde vara ett drömscenario för alla som kan lämna sperma att få förmånen att ha dig som sexpartner!
    Försöker bara förstå vad du gör för att leva ut din kink. Berätta gärna.

Gott nytt 2024.
    Anonym (Sex) skrev 2023-11-25 09:28:21 följande:

Jag är en man på 45år gift och  spermaluder, träffar män stup i kvart och fler samtidigt I bland 

jobbar som säljare åker många mil och genom året skaffat mig ett bra kontaktnät för träffar.

denna vecka så blev de två träffar 

Min fru och barn vet inget, hemma är jag är jag mannen och inte kvinna som jag är på resor 

Jag absolut inga synpunkter, vare sig positivt eller negativt på att du var haft ett väldigt annorlunda sexliv i jämförelse med mig. Jag har som man haft en man som sexpartner och fyra kvinnor som sexpartner.
    Jag är i all enkelhet bara allmänt nyfiken på hur man gör för att hinna träffa så många. 
    I vilka sammanhang ?
    Är det ett intresse, ett sökande efter nåt. Ger det kickar? Allmänt bara kul med många partners?
    De du träffat - hur skulle du beskriva dem? Är de också sökande eller har nåt levnadssätt som du känner igen dig i?
    Krogmänniska?
    Dating appar?
    Genom yrkeslivet med många kontaktytor?
    Alltid på hugget att ta tillfället till flirt när det dyker upp?
    Många funderingar i all enkelhet.
    Jo jag erkänner, lite avundsjuk på din erfarenhet är jag nog. Är du nöjd?
    Kul om du väljer att dela med dig av dina erfarenheter.

/ Nyfiken man 
    Krille1989 skrev 2024-01-02 14:35:28 följande:

Min hemligaste kink är att en annan man gör min fru på smällen.
    Min fru vet om det och använder det ofta som "krydda" i vårat sexliv.

Tolkar jag dig rätt - att för att tillgodose din kink har du sett till att din fru blivit gravid genom att andra män gjort henne med barn!?

Krille1989 skrev 2024-01-02 14:51:16 följande:
    Nej jag ska förtydliga.
    Min fru har inte blivit gravid av andra män, så långt har vi inte tagit det men hon använder det för krydda vårat sexliv ex. genom att säga "Jag vill att en riktig alpha-man gör mig gravid" eller att jag får ha kondom när vi har sex så hon är "säker" på att det inte är min sperma som befruktar henne.
    Tack för ditt förtydligande.
    Det känns betryggande för dig och framför allt för din fru och era blivande gemensamma barn att det handlar just om en "krydda" precis som du också skrev, och att ni använder det på det sättet som du nu beskriver. 

Fortsätt njut av ett rikt, lekfullt och varierat sexliv, lycka till!

/Nyfiken och intresserad man
Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?