• tuxxe

Hur många lever med en hemlig kink?

Varför ska man vara så hemlig med sina Kinks?🤣

• tuxxe
    Anonym (Fia) skrev 2023-12-25 04:00:44 följande:
    Jag har en hemlig o ganska jobbig kink..En kink Som inte blivit uppfylld helt o hållet iaf..Något inte ens min man vet om..och han skulle ändå vägra utföra det jag vill. Så det har mest stannat som en fantasi..

Ngr karlar har gjort "tappra" försök att uppfylla min kink, men dom har enligt mig varit för mesiga..precis som min man..Han är för mesig..
    Min stora kink är att bli slagen och våldtagen..
    Rapeplay kan vara riktigt najsigt
  • tuxxe
    Anonym (LT) skrev 2024-01-01 11:30:30 följande:
    En kink/fetish är oftast något ytterst privat och i mitt fall utlämnande/pinsamt. Det är heller inget som platsar på en plattform som ett familjeform för det handlar inte bara om mäns klimax utan mycket större så jag skulle aldrig nämnt det. men jag tackar för dina fina ord oavsett <3
    Så länge man inte gör våld på eller tvingat någon till något så ska man aldrig skämmas över vad man går igång på och finner njutning i.

stor kram på dig
  • tuxxe
    Anders 386 skrev 2024-01-02 10:00:19 följande:
    För att slippa betraktas som pervers och onormal. Ganska självklart eftersom toleransen hos många människor faktiskt är väldigt låg. Det är bara att se inläggen på FL så blir man mörkrädd när man inser hur inskränkta och fördömande många människor är. 
    Jo men att folk e tröga och trångsynta det jag mer som ett ?deras problem? än ?mitt problem?
  • tuxxe
    Anonym (y) skrev 2024-01-02 11:31:38 följande:
    Handlar inte alltid om intolerans eller inskränkthet utan mer om preferenser och att man måste vara kompatibla i en relation.

Själv har jag aldrig haft några som helst böjelser eller sexuella fixeringar och ser därmed ingen mening med att dejta någon som har det. Då passar man inte ihop och jag hade bara känt en massa press på att ställa upp på något som jag känner avsmak inför. 

Kanske vore det bättre om folk med fetischer höll sig till varandra istället. Inte schysst att försöka övertala sin partner till något knasigt som de inte känner sig bekväma med att göra. 
    Eller så får man personen ifråga att upptäcka nya vis att finna njutning på?

ni som tycker att kinksters ska ?ska hålla oss för oss själva?, varför kan inte ni med er tråkiga attityder istället samlas i diverse kyrkor och hos frälsningarme och låta oss andra ha kul och njuta av livet.
Svar på tråden Hur många lever med en hemlig kink?