Är incel något man förtjänar att vara?
jag är långt ifrån vänster. Jag är liberal. Att vi ska ges samma villkor, sen är det upp till varje enskild individ att välja sitt eget liv. Enkelt, vill du sitta hemma ensam varsågod. Gör det. Men klaga inte, vill du ha noll barn eller tio barn, varsågod. Men klaga inte.
staten ska säkra våra basala behov, vård och skola. Och rätten till eget liv. Men vad du väljer att göra med ditt liv är ditt ansvar.
beggars cant be chosers. en människa som lever på existensminimum kan vara offer för omständigheter eller själv satt sig i den sitsen. om en människa frivilligt satt sig i skiten, ja då får man stå sitt kasst. Det finns inte fribiljetter i livet för oss vanliga dödliga icke adliga. Jag har kommit till den platsen i livet jag vill vara och trivs på genom mig själv. Ingen har gett mig något gratis. Mer än gratis utbildning obviously.
Och en som valt att leva på existensminimum får stå sitt kast och inte ändra sig? Vad gör ditt idealsamhälle för att hindra att folk klagar på vad de själva en gång valde?