• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Hahaha)

Vad räknas som sex?
    Avsugning, handjobb eller bröstknull?
    Har ju haft lite olika varianter.....

• Anonym (Fröken snusk)

Snart helg igen..... 

• Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Me) skrev 2023-03-24 07:12:57 följande:
    Härligt va e planen då ?
    Om du läser lite tidigare inlägg tror jag du kan räkna ut det. 
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Me) skrev 2023-03-24 07:36:24 följande:
    De har ja men du kanske hade en plan en mystig stund med en eller står 10 i rad å ska hammra på dig ? 
    Om du hade skrivit korrekt svenska kanske jag hade svarat. 
  • Anonym (Monogam)

Är det många som nu när helgen kommer hoppas att hitta någon ny man att mysa och och leva ut sin lust med? Är det någon som har en ny date på gång och hoppas träffa supermannen, som både är underbart trevlig och dessutom en hingst i sängen. Berätta om nya errövringar.

• Anonym (gammal kärring)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-24 14:37:44 följande:

Är det många som nu när helgen kommer hoppas att hitta någon ny man att mysa och och leva ut sin lust med? Är det någon som har en ny date på gång och hoppas träffa supermannen, som både är underbart trevlig och dessutom en hingst i sängen. Berätta om nya errövringar.

Jodå, jag har date med ny älskare i helgen. Om han är hälften så bra på sex som på sexting lär det bli minnesvärt.
  • Anonym (Fröken snusk)

Blev en trekant för nån timme sedan

• PunkPyret
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-21 23:09:18 följande:
    Är du uppriktig och berättar för din väninna?
    Nej just det!
  • PunkPyret
    Anonym (El stricto) skrev 2023-03-22 20:16:05 följande:
    Spelar det roll varför man gör det?
    Blir en sak mindre beroende på orsak?
    Så jo, du jagar troféer helt klart oavsett vad du anser om det.
    Brukar ligga mycket självskadebeteende bakom sådant, man får hoppas du inte är en sådan.
    Förstår inte? jag har ingen som helst önskan att göra någonting mindre

Men där fick jag en helt oombedd och oönskad analys från en självutnämnd doktor som aldrig har träffat mig men som vet bättre vad jag gör än jag själv.
    Brukar ligga mycket odräglig besserwisser- och översittarattityd bakom sådant. 
  • Anonym (Kvinna38)

Jag gifte mig tidigt ( 21år) Har bara haft sex med 2 olika. Skild sen 3 år nu och inte haft sex på den tiden. Vet inte varför men bara tanken av sex känns obehaglig. Ibland vill jag men vågar inte typ? 

Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med