• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Öh)

Man kan ju fråga sig varför så pass många medelålders män som varken har familj eller erfarenhet från relationer hänger här och ältar sin besatthet av 22 åringar.

(sen, tror du verkligen att folk är ärliga i den här typen av vrickade omröstningar?)

• Anonym (Monogam)
    Anonym (Man) skrev 2023-03-09 06:03:19 följande:

Hur många hade din (TS) fru legat med då? 

När hon berättade och visa sin förteckning på killar hon haft sex med blev jag lite chockad. Jag har totalt haft sex med 5 tjejer och minns dom alla. Hon har vari med betydligt fler. Är både lite störd och avundsju.
  • Anonym (-)
    Anonym (Man) skrev 2023-03-09 13:48:09 följande:
    Helt korrekt uppfattat! Frågan och alternativen är enbart för de som haft sex. 
    Det är nog mer på sin plats att TS står för tolkningen av frågan snarare än en killgissande man.
  • Anonym (Man)
    Anonym (-) skrev 2023-03-10 10:11:39 följande:
    Det är nog mer på sin plats att TS står för tolkningen av frågan snarare än en killgissande man.
    Hur menar du? Alternativen är som de är, TS har valt att inte fråga om de som aldrig haft sex. Jag gissar inte utan konstaterar fakta. 
  • PunkPyret
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-09 11:52:35 följande:
    Bra om du röstar i alla fall. Du kan ju uppskatta på ca.
    OK, jag tog 121-250, det borde rimligtvis vara i det spannet. Närmare övre gränsen än nedre
  • Anonym (gammal kärring)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-09 16:46:37 följande:

Varför så få tjejer under 23 år som svarar

För att om man är under 23 har man nog bättre saker för sig en lördag än att häcka här.
  • Anonym (Monogam)
    PunkPyret skrev 2023-03-11 10:24:31 följande:
    OK, jag tog 121-250, det borde rimligtvis vara i det spannet. Närmare övre gränsen än nedre
    Ni som haft så många män, hur Serbien på det i efterhand. Är det något ni tycker är bra och skulle faktiskt kunnat haft fler, eller tvärt om?
  • Anonym (Monogam)

Finns det någon som haft mer än 500 killar man?

• Eurydike

Tre stycken. Jag har haft långa relationer och är inte otrogen. Har aldrig haft ett ONS heller.

• Anonym (Ffff)

27 år, legat med 61 stycken. 

Var tillsammans med en tills jag var 18 (min första) och sen låg jag runt, mestadels ons då jag blev lätt uttråkad eller för att det helt enkelt inte funkade. 8 av dom 61 träffade jag 3 gånger eller fler, någon slags relation eller kk med 5 av dom. 
    Gjorde en lista då jag gillar listor och gillar att ha koll. Nu har dock siffran stannat då jag träffat någon och så
    länge vi är tillsammans så kommer inte den siffran ändras. 

Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med