• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Monogam)
    PunkPyret skrev 2023-03-20 22:16:08 följande:
    De stackare som aldrig får någon sex - berättar de det för familj, släkt och vänner?
    Är du uppriktig och berättar för din väninna?
  • Anonym (El stricto)
    PunkPyret skrev 2023-03-18 22:20:17 följande:
    Och du fortsätter tugga om troféer.... fastnat i vinkelvolten? 
    Jag ligger inte runt i brist på annat utan för att jag får, kan och vill. 
    Spelar det roll varför man gör det?
    Blir en sak mindre beroende på orsak?
    Så jo, du jagar troféer helt klart oavsett vad du anser om det.
    Brukar ligga mycket självskadebeteende bakom sådant, man får hoppas du inte är en sådan.
  • Anonym (-)
    Stoffosinsky skrev 2023-03-22 18:26:53 följande:

Tror ni svaren i enkäten sommar med hela befolkningen?

Naturligtvis inte.
  • jannes

Linda o fröken snusk, vad är det som lockar o ha sex med flera hundra? Sexet eller jakten.

• Anonym (Fröken snusk)
    jannes skrev 2023-03-22 21:16:26 följande:

Linda o fröken snusk, vad är det som lockar o ha sex med flera hundra? Sexet eller jakten.

Jakten? Här behövs det inte jagas nåt kan jag säga. Ni killar blir ju hårda och dumma bara man visar lite hud...... 
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Fröken snusk) skrev 2023-03-22 22:00:26 följande:
    Jakten? Här behövs det inte jagas nåt kan jag säga. Ni killar blir ju hårda och dumma bara man visar lite hud...... 
    Så är det ju .... knullat en hel del brudar för att de visat eller låtit känna lite vått och varmt.
    Vi killar är ju rätt  lätta att styra ..... oavsett ålder, hahahaha
  • Anonym (Linda)
    jannes skrev 2023-03-22 21:16:26 följande:

Ha ha! Ingen jakt här heller. Mer att jag kan välja och vraka bland de killar jag vill ha sex med. 
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (Linda) skrev 2023-03-23 08:39:13 följande:
    Ha ha! Ingen jakt här heller. Mer att jag kan välja och vraka bland de killar jag vill ha sex med. 
    Hoppas ni har noterat i enkäten
  • Eurydike
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-16 13:29:48 följande:
    Det verkar som du har lämnat ett förhållande. Funderar du på att aktivera dig lite med det sexuella?
    Precis! Jag är ingen som går vidare lätt, så det tar nog en stund. Det är komplicerat av många anledningar. Tills dess får jag aktivera mig på egen hand och leva livet så gott det går 🌈
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med