• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (14)

14 stycken. Är 31 år och har varit sexuellt aktiv sedan jag var 17.

Mestadels seriösa och rätt långa relationer, något enstaka ONS i ungdomen (insåg rätt tidigt att det inte riktigt passar mig), ett par längre kk-relationer, ett par sommarflörter/dejter som inte blev något mer.

Själva antalet är jag väl rätt så "nöjd" med. Däremot hade jag gärna bytt ut några tråkiga och dåliga relationer som jag stannade alldeles för länge i mot några fler roliga och kravlösa små äventyr istället.

Jag är sedan några tillbaka i en relation med mannen som jag hoppas på att få vara tillsammans med resten av livet, så av den anledningen hoppas jag att det inte blir några fler.

Jag har ingen aning om hur många han har haft och vill heller inte veta det.

• Stoffosinsky
    Anonym (14) skrev 2023-03-24 23:14:06 följande:

14 stycken. Är 31 år och har varit sexuellt aktiv sedan jag var 17.

Mestadels seriösa och rätt långa relationer, något enstaka ONS i ungdomen (insåg rätt tidigt att det inte riktigt passar mig), ett par längre kk-relationer, ett par sommarflörter/dejter som inte blev något mer.

Själva antalet är jag väl rätt så "nöjd" med. Däremot hade jag gärna bytt ut några tråkiga och dåliga relationer som jag stannade alldeles för länge i mot några fler roliga och kravlösa små äventyr istället.

Jag är sedan några tillbaka i en relation med mannen som jag hoppas på att få vara tillsammans med resten av livet, så av den anledningen hoppas jag att det inte blir några fler.

Jag har ingen aning om hur många han har haft och vill heller inte veta det.

Tack för din berättelse. Hoppas du fyllt i enkäten också.
    Får jag fråga hur ser du på kvinnor som har haft 100 tals man?
  • Anonym (Monogam)

Det finns en del kvinnor som har haft många sexkontakter men förvånansvärt många som inte ens haft 40 stycken. Som många har noterat är det hur lätt som helst för en tjej kvinna att få en man för kvällen. Många har också noterat att man gillar sex och och i varje fall periodvis är kåta katter i mars. 
    Varför har ni inte haft fler män. Kan någon förklara. 

Eller är det så att många fler kvinnor har haft många fler män men tycker fortfarande att kvinna i så fall är en något negativt slampa osv.

• Anonym (T)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-25 22:54:15 följande:

Det finns en del kvinnor som har haft många sexkontakter men förvånansvärt många som inte ens haft 40 stycken. Som många har noterat är det hur lätt som helst för en tjej kvinna att få en man för kvällen. Många har också noterat att man gillar sex och och i varje fall periodvis är kåta katter i mars. 
    Varför har ni inte haft fler män. Kan någon förklara. 

Eller är det så att många fler kvinnor har haft många fler män men tycker fortfarande att kvinna i så fall är en något negativt slampa osv.

Haft fyra sexpartners i mitt liv men chans på långt fler. Anledningar till att jag inte nappat:

1. Som kvinna är tillfälligt sex värdelöst. Krävs avslappning, att killen vet hur just ens egen kropp funkar.  Aldrig kunnat få orgasm med ny kille, det tar lite övning. 

2. Jag vill inte ta risker med okända män, kan vara farligt. Likadant med smittor. Och graviditet (inget p-medel är 100%). 

3. Som kvinna med många sexpartners ses man som slampig. 

Så länge leve sex i relation, med intimitet, kärlek och ömsesidig njutning. 
  • Anonym (T)

Kan tillägga att två av dem var ons som var helt värdelösa och jag gärna varit utan i efterhand. 

• Anonym (T)

Ett tillägg till: många kvinnor kan få besvär i underlivet av nya sexpartners pga annan bakterieflora som man inte är van vid. T ex urinvägsinfektion är vanligt när man byter sexpartner. Inte så jäkla härligt faktiskt...

• Anonym (Monogam)
    Anonym (T) skrev 2023-03-29 07:01:12 följande:

Ett tillägg till: många kvinnor kan få besvär i underlivet av nya sexpartners pga annan bakterieflora som man inte är van vid. T ex urinvägsinfektion är vanligt när man byter sexpartner. Inte så jäkla härligt faktiskt...

Ni kvinnor som har mängder av män hur klarar ni från obehag som kvinnan ovan beskriver?
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-30 12:15:23 följande:
    Ni kvinnor som har mängder av män hur klarar ni från obehag som kvinnan ovan beskriver?
    Antibiotika.
    Jag får uvi även om mannen inte är ny för mig. Vanligare än man tror. Många har antibiotika hemma som man tar efter sex. 
  • Anonym (Puff)

Gå inte på det ... han har ingen fru han vill bara veta hur mycket tjejer ligger.

Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med