Anonym (53 åring) skrev 2023-05-30 15:21:31 följande:
Sex åtta gånger på ett dygn alltså den där midsommarafton.
Det låter rent fysiskt rätt tufft om du som man hade penetration av dina partners allihopa även om du var 18 och "vältränad" på sex? Var det njutning alla gånger för dig och dina partners den natten eller mer kickar? Orgasm x 8 för dig?
Emotionellt bör det också varit tämligen jobbigt men du kanske var för upptagen av dina erövringar för att orka bli känslomässigt engagerad i det som skedde?
Jag gör inga moraliska värderingar av de val du gjort men intressant är ju att du i efterhand upplever det som riktigt knäppt.
Har du en annan livsstil idag?
Vi (gänget) hade suttit till bords för lunch i 30 minuter när jag följde med en helt främmande tjej till en gäststuga 200 meter bort. Tänkte att det var "flört och hångel" på gång, men det blev sex.. Sen fortsatte eftermiddagen, kvällen och natten pretty much likadant. Dans på bryggan var en succé ur raggsynpunkt.
Det var njutning och orgasm varje ligg. Helt ärligt hade jag nog inte tackat nej till ytterligare 2-4 tjejer den midsommaren..
En intressant notering redan då, som 18-åring, var att många tjejer jag hade sex med hade kompisar som blev intresserade när de fick veta.. Jag trodde ju först att det var tvärtom. Om man hade erövrat EN i gänget så var kvoten uppnådd. Men icke...
Emotionellt var jag inte där på den tiden. Jag var som ett lejon i en flock av gazeller.
Jag har varit erövringsmissbrukare hela mitt vuxna liv. Men senaste 10 åren har jag börjat reflektera över det lite mer ingående och försöker att ta mig ur det.