• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Fröken snusk) skrev 2023-06-07 20:46:40 följande:
    Har du såna möjligheter så go big... Varför inte minst 25?
    I min fantasi så skulle jag vilja ha 100+ män men det vet jag inte om jag vågar. Men tänkte runt 25-30 st till att börja med. Hur många skulle du vilja testa samtidigt?
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-07 21:39:23 följande:
    I min fantasi så skulle jag vilja ha 100+ män men det vet jag inte om jag vågar. Men tänkte runt 25-30 st till att börja med. Hur många skulle du vilja testa samtidigt?
    8-10 vore lagom.
    100 stycken... Det skulle nog bli mest jobbigt och lite löpande band. Det blir det kanske med 20 + med? 
  • Anonym (JJ)

Man, 49 år.

Jag satte mig för att räkna. Kom först fram till 52 tjejer. När jag gick o la mig dök några ytterligare upp och jag förvånades över att jag hade glömt en hel period av mitt liv! Morgonen efter dök ytterligare ett par upp i minnet och när jag räknade igen landade jag på 65.

Märkligast var nog att jag första hade glömt/förträngt när jag hade sex med min dåvarande flickvän, hennes syster och deras bästa kompis direkt efter varandra (i samma säng)! Jag hade inte tänkt på den händelsen på väldigt många år.
    Nu satt jag i bilen och mindes det som att det var igår! Jag minns till och med snacket vid frukosten under äppelträdet morgonen efter. Jag skulle be min flickvän om ursäkt för mitt beteende och hade tänkt skylla på fylla, när hon svarade: "Äsch! Det gjorde väl ingenting? Du är ju ihop med MIG och inte någon av dom. Men du får bara ligga med dom när jag är med. Annars kanske jag blir svartsjuk.."
    SkrattandeFörvånad

• Tornhöken
    Anonym (JJ) skrev 2023-06-08 08:54:35 följande:

Man, 49 år.

Jag satte mig för att räkna. Kom först fram till 52 tjejer. När jag gick o la mig dök några ytterligare upp och jag förvånades över att jag hade glömt en hel period av mitt liv! Morgonen efter dök ytterligare ett par upp i minnet och när jag räknade igen landade jag på 65.

Märkligast var nog att jag första hade glömt/förträngt när jag hade sex med min dåvarande flickvän, hennes syster och deras bästa kompis direkt efter varandra (i samma säng)! Jag hade inte tänkt på den händelsen på väldigt många år.
    Nu satt jag i bilen och mindes det som att det var igår! Jag minns till och med snacket vid frukosten under äppelträdet morgonen efter. Jag skulle be min flickvän om ursäkt för mitt beteende och hade tänkt skylla på fylla, när hon svarade: "Äsch! Det gjorde väl ingenting? Du är ju ihop med MIG och inte någon av dom. Men du får bara ligga med dom när jag är med. Annars kanske jag blir svartsjuk.."
    SkrattandeFörvånad

Trevlig flickvän! 
  • Anonym (Domen)

Unik flickvän närmast! 

• Bohemstina

8 -12 stycken tror jag vore lagom , men det vet man ju inte för än man ligger där :) 

• PunkPyret
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-07 18:20:04 följande:
    Jag har faktiskt hjälp av en man som arrangerar div sexträffar med teman. Jag hade sagt att jag ville testa 20 st på en gång. Men en dök inte upp så blev bara 19. Så får se hur många jag ska be om nästa gång? Vad tycker du? :)
    VIlken härlig service! VI andra får skaffa våra hingstar själv...
    #avensjuk
  • Anonym (Jessica)
    PunkPyret skrev 2023-06-10 23:40:47 följande:
    VIlken härlig service! VI andra får skaffa våra hingstar själv...
    #avensjuk
    Vill du testa du med? Hur många har du testat?
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Fröken snusk) skrev 2023-06-07 22:02:33 följande:
    8-10 vore lagom.
    100 stycken... Det skulle nog bli mest jobbigt och lite löpande band. Det blir det kanske med 20 + med? 
    Nja planeras det rätt och inte bara är pang på och dra så känns det riktigt bra. Fast skulle det va hundra män så kanske man skulle va fler tjejer som hjälptes åt.
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med