• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • PunkPyret
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-10 23:43:47 följande:
    Vill du testa du med? Hur många har du testat?
    Beror lite på hur man räknar... som mest tror jag 10 st för många år sedan, det var i den sena natten efter en fest när man orkade mer.
    Men det var inte 10 samtidigt som turades om här och där utan det var 10 totalt, de flesta efter varandra men det var också någon 3- eller 4-kant. 
  • Teres555
    Anonym (JJ) skrev 2023-06-08 08:54:35 följande:

Man, 49 år.

Jag satte mig för att räkna. Kom först fram till 52 tjejer. När jag gick o la mig dök några ytterligare upp och jag förvånades över att jag hade glömt en hel period av mitt liv! Morgonen efter dök ytterligare ett par upp i minnet och när jag räknade igen landade jag på 65.

Märkligast var nog att jag första hade glömt/förträngt när jag hade sex med min dåvarande flickvän, hennes syster och deras bästa kompis direkt efter varandra (i samma säng)! Jag hade inte tänkt på den händelsen på väldigt många år.
    Nu satt jag i bilen och mindes det som att det var igår! Jag minns till och med snacket vid frukosten under äppelträdet morgonen efter. Jag skulle be min flickvän om ursäkt för mitt beteende och hade tänkt skylla på fylla, när hon svarade: "Äsch! Det gjorde väl ingenting? Du är ju ihop med MIG och inte någon av dom. Men du får bara ligga med dom när jag är med. Annars kanske jag blir svartsjuk.."
    SkrattandeFörvånad

Blev det mest i unga år du var med en massa tjejer, eller har det varit jämt fördelat under åren ?
  • Anonym (Fröken snusk)

Jessica, har du fått till nåt gb? 

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Fröken snusk) skrev 2023-06-20 07:29:13 följande:

Jessica, har du fått till nåt gb? 

Hej. Jo till helgen blir det av. Min kontakt har fixat så jag ska åka till Berlin på ett stort gb. Så får se hur många jag orkar och hinner :) 
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-20 21:57:56 följande:
    Hej. Jo till helgen blir det av. Min kontakt har fixat så jag ska åka till Berlin på ett stort gb. Så får se hur många jag orkar och hinner :) 
    Berlin av alla ställen... Är det ordnat bara för din skull? 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Fröken snusk) skrev 2023-06-20 22:05:23 följande:
    Berlin av alla ställen... Är det ordnat bara för din skull? 
    Nej det är en gb träff. Vi skulle bli 5 tjejer och en massa killar. Brukar tydligen va en tävling om vem som klarar flest killar. Är nervös men nu när jag fick chansen så va jag bara tvungen att ta den
  • Pussan
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-20 22:24:35 följande:
    Nej det är en gb träff. Vi skulle bli 5 tjejer och en massa killar. Brukar tydligen va en tävling om vem som klarar flest killar. Är nervös men nu när jag fick chansen så va jag bara tvungen att ta den
    Så coolt. Lycka till! 
  • Pussan

Jag har säkert haft över 250. Men det är ju på typ 35 år. Förmodligen är siffran lite högre, men säg 9-10 i snitt per år, det är inte särskilt många egentligen. 
    Sen har jag säkert skrämt bort ett antal genom åren, som har tyckt att jag är för ?på?, för kåt och för tydlig med att jag är kåt. Men det är ju svårt att ändra på

• Anonym (Domen)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-20 22:24:35 följande:
    Är du aldrig rädd för tvingas ligga med random killar på raken som är oattraktiva med stora ölmagar och som luktar bärs och snus?? Bara för att liksom. För att du har signat upp? Har sett porrfilmer där killarna är allt annat än fräscha och som jag tror tjejen aldrig, aldrig valt på tu man han. Hur fasiken håller man som tjej upp Kåtheten då? Fittan kan drabbas av öken för mindre. Tycker killar som gör gangbangs överlag ser mindre Nice ut. Vill de ta chansen liksom när den kommer. Väntar snällt till komma till på nästa gb? Tjejen får ju sällan chans att välja bort enstaka eller backa när killarna står på kö med osynligt könummer i näven. Grupptrycket är stort när man ligger där blottad på rygg. Allt måste ställas upp på och köpas typ. Drogar du dig i förväg?
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Domen) skrev 2023-06-20 23:36:01 följande:
    Är du aldrig rädd för tvingas ligga med random killar på raken som är oattraktiva med stora ölmagar och som luktar bärs och snus?? Bara för att liksom. För att du har signat upp? Har sett porrfilmer där killarna är allt annat än fräscha och som jag tror tjejen aldrig, aldrig valt på tu man han. Hur fasiken håller man som tjej upp Kåtheten då? Fittan kan drabbas av öken för mindre. Tycker killar som gör gangbangs överlag ser mindre Nice ut. Vill de ta chansen liksom när den kommer. Väntar snällt till komma till på nästa gb? Tjejen får ju sällan chans att välja bort enstaka eller backa när killarna står på kö med osynligt könummer i näven. Grupptrycket är stort när man ligger där blottad på rygg. Allt måste ställas upp på och köpas typ. Drogar du dig i förväg?
    Så du har erfarenhet av gb eftersom du kan hävda att " killar som "gör" gangbangs överlag ser mindre "nice" ut" och du vet att tjejen sällan får chans att välja. Eller är det enbart i porrfilmer du hittat din kunskap från. 

Varför tror du det är män med  ölmagar som luktar bärs och snus? 

Grupptryck på rygg, också egen erfarenhet eller en rulle? 

Din senaste mening är bara för bedrövlig och insinuerande. Bara för att hon gör något du inte förstår...
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med