Antal personer som jag har haft sex med
Lite snabbt kom jag till 12 stycken. Men när man börjar räkna alla engångs och sådana man bara legat med några gånger fick jag gå upp ett steg innan jag röstade.
Lite snabbt kom jag till 12 stycken. Men när man börjar räkna alla engångs och sådana man bara legat med några gånger fick jag gå upp ett steg innan jag röstade.
Man, 49 år.
Jag satte mig för att räkna. Kom först fram till 52 tjejer. När jag gick o la mig dök några ytterligare upp och jag förvånades över att jag hade glömt en hel period av mitt liv! Morgonen efter dök ytterligare ett par upp i minnet och när jag räknade igen landade jag på 65.
Märkligast var nog att jag första hade glömt/förträngt när jag hade sex med min dåvarande flickvän, hennes syster och deras bästa kompis direkt efter varandra (i samma säng)! Jag hade inte tänkt på den händelsen på väldigt många år.
Nu satt jag i bilen och mindes det som att det var igår! Jag minns till och med snacket vid frukosten under äppelträdet morgonen efter. Jag skulle be min flickvän om ursäkt för mitt beteende och hade tänkt skylla på fylla, när hon svarade: "Äsch! Det gjorde väl ingenting? Du är ju ihop med MIG och inte någon av dom. Men du får bara ligga med dom när jag är med. Annars kanske jag blir svartsjuk.."