• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Överste Senap

Tänkte först att det enda skumma är om hon verkligen skrivit ner alla i en bok som hon fortfarande har som gift. Fast när jag såg omröstningen med alternativen så tror jag mer på en fredagstråd ställd en tisdag. 

• Anonym (Koll)

Jag har en lista och fyller på lite då och då. 57, kvinna. 

• Anonym (N)

Jag är kvinna, 32 år och har legat med ungefär 95-100 killar. Tycker det låter lite konstigt att hon skrivit upp alla i en bok dock

• Anonym (Monogam)
    Anonym (N) skrev 2023-03-07 16:41:47 följande:

Jag är kvinna, 32 år och har legat med ungefär 95-100 killar. Tycker det låter lite konstigt att hon skrivit upp alla i en bok dock

Hej glöm inte fylla i undersökningen. Hur håller du koll på hur många du haft sex med? Dom du har bäst sex med vad har dom killarna gemensamt?
  • Anonym (28år)

28 år finns ju inte med så jag kan inte svara 

• Anonym (28år)
    Anonym (28år) skrev 2023-03-07 18:08:29 följande:
    28 år finns ju inte med så jag kan inte svara 
    Rösta menade jag 
  • PunkPyret

Ingen aning är det tråkiga svaret. Det var så många ONS innan jag blev gift. Inte helt nykter alltid heller, så jag har säkert glömt en del.
    Men en sak jag minns säkert var en sommarmånad när jag var 22, då knullade jag olika killar varje dag i juli månad. Totalt 31 alltså. Det var en grej jag hade föresatt mig och som jag lyckades med.
    Egentligen skulle man ju gjort som någon här och skrivit upp alla i en bok, det hade varit lite kul att bläddra i nu och se hur många man kommer ihåg. 

• Anonym (Koll)
    Anonym (Koll) skrev 2023-03-07 16:36:29 följande:

Jag har en lista och fyller på lite då och då. 57, kvinna. 

Exmaken var nr 14. Nu är jag uppe i 31 st. 9 ytterligare har jag bara sugit av. 
  • Anonym (F)

Träffade en kille som berättade på första dejten att han hade en lista på alla han legat med. Jag trodde han skämtade först, men då visade han mig listan på sin mobil. Stod även vilket år de var födda och när det skedde... Sen sa han att jag skulle hamna på hans lista Tyst

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (F) skrev 2023-03-08 22:30:10 följande:

Träffade en kille som berättade på första dejten att han hade en lista på alla han legat med. Jag trodde han skämtade först, men då visade han mig listan på sin mobil. Stod även vilket år de var födda och när det skedde... Sen sa han att jag skulle hamna på hans lista  // Tyst

Hahahaha gjorde du det då?
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med