• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (28år) skrev 2023-04-05 14:57:05 följande:

Tjej 28 år.
    Jag har bara haft sex med två killar 

Jag antar att du är i ett förhållande och då är det väl inte så konstigt att vara monogam. Hur är du som person gillar du sex eller kan det kvitta?
    Men Om du gillar sex var det inte lockade att träffa killar innan ditt förhållande?
  • Anonym (28år)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-04-07 19:50:50 följande:
    Jag antar att du är i ett förhållande och då är det väl inte så konstigt att vara monogam. Hur är du som person gillar du sex eller kan det kvitta?
    Men Om du gillar sex var det inte lockade att träffa killar innan ditt förhållande?
    Jag är i ett förhållande sedan 8 år.
    Jag gillar att ha sex för det är ju så skönt.
    Jag vill inte ligga med okända män 
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (28år) skrev 2023-04-08 09:56:40 följande:
    Jag är i ett förhållande sedan 8 år.
    Jag gillar att ha sex för det är ju så skönt.
    Jag vill inte ligga med okända män 
    Jag antar att du hade en kille innan nuvarande förhållande. Hade du inga tillfälligs förbindelser innan du träffade första pojkvännen, eller i perioden mellan första och andra.
    Eller är det så att du kan tillfredsställa dig själv på ett sätt som innebär att längtan efter sex men en man inte är viktigt.
  • Anonym (28år)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-04-09 23:09:41 följande:
    Jag antar att du hade en kille innan nuvarande förhållande. Hade du inga tillfälligs förbindelser innan du träffade första pojkvännen, eller i perioden mellan första och andra.
    Eller är det så att du kan tillfredsställa dig själv på ett sätt som innebär att längtan efter sex men en man inte är viktigt.
    Jag hade även en pojkvän innan jag träffade min nuvarande pojkvän och det är bara dom två som jag har haft sex med.
    Det går utmärkt att tillfredsställa sig själv om man är singel   
  • Anonym (HH)

Jag är 35 och har förra året separerat från ett långt förhållande. Innan det hade jag bara haft sex med två olika, min första pojkvän och min långtida partner.
    Efter vi bröt upp (mitt initiativ) har jag ganska flitigt träffat män både för hook ups och friends with benefits. Har så otroligt roligt! Har inte upplevt bra sex förut och visst har jag råkat ut för några nitar även nu men den största delen är ute efter sex på lika villkor. Man kan verkligen säga att jag har hittat mig själv och vad jag föredrar i sexväg. 

• PunkPyret
    Anonym (28år) skrev 2023-04-16 21:01:46 följande:
    Jag hade även en pojkvän innan jag träffade min nuvarande pojkvän och det är bara dom två som jag har haft sex med.
    Det går utmärkt att tillfredsställa sig själv om man är singel   
    Njaa...det är väl inte lika skönt, tycker jag. Men så är det, vi är inte alla lika. 
    Då har du aldrig blivit så där desperat som jag kan bli och känt att du bara måste ha kuk i dig förmodar jag. 
  • Anonym (28år)
    PunkPyret skrev 2023-04-19 21:54:30 följande:
    Njaa...det är väl inte lika skönt, tycker jag. Men så är det, vi är inte alla lika. 
    Då har du aldrig blivit så där desperat som jag kan bli och känt att du bara måste ha kuk i dig förmodar jag. 
    Det är inte lika skönt men det funkar när man är singel.
    Jag har aldrig blivit så desperat så jag ligger med en okänd kille  
  • Anonym (Jessica)

Är 31 nu blev av med oskulden dagen efter jag blev 13. Sexuellt aktiv i 18 år och singel i 17 år. Älskar sex och har nu kommit upp i ca 950st

• Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-04-24 21:32:59 följande:

Är 31 nu blev av med oskulden dagen efter jag blev 13. Sexuellt aktiv i 18 år och singel i 17 år. Älskar sex och har nu kommit upp i ca 950st

Fan du slår mig med dubbelt.... Men jag är ju lite yngre så jag har chansen. 
  • Anonym (Fröken snusk)

Fan du slår mig med dubbelt.... Men jag är ju lite yngre så jag har chansen.
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med