• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (Borde vara siffran två :)) skrev 2023-03-17 05:50:05 följande:

Kvinna, snart 31. Siffran är inte 2, men den borde vara 2. Det är 2 män, en tidigare och nuvarande jag är glad och stolt över att ha varit/vara med. Övriga ca 80(??) kunde jag gott skippat.

Hej. Jag har inte haft sex med så många kvinnor men jag uppskattade varenda en av dem (möjligen med undantag av en som gav en mindre trevligt efteråt). Jag är nyfiken på vad gjorde de 80 som du i efterhand dissar totalt. Och nästa fråga, om du haft sex med 40 män, vilket nu av allt att döma ogillade. Varför har du sex med ytterligare 40?
  • Anonym (Borde vara siffran två :))
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-18 12:01:51 följande:
    Hej. Jag har inte haft sex med så många kvinnor men jag uppskattade varenda en av dem (möjligen med undantag av en som gav en mindre trevligt efteråt). Jag är nyfiken på vad gjorde de 80 som du i efterhand dissar totalt. Och nästa fråga, om du haft sex med 40 män, vilket nu av allt att döma ogillade. Varför har du sex med ytterligare 40?
    Det är fuckboys, fuckgubbar(äldre fuckboys), gifta män som låtsats vara singlar och män som säkert egentligen är bra män men pga att jag inte levde upp till deras standard vad gäller att inte vara psykiskt sjuk temporärt blivit fuckboys. 

Samt betydligt värre grejer med/genom en ex som hade knarkskulder.  

Men 2 bra som älskat mig och jag har vart lycklig med. Min ungdomskärlek och nuvarande (som jag dumt nog lämnade en gång tidigare men lyckats få tillbaks). 
  • Anonym (Två)

29 årig tjej.

Jag har bara haft sex med två olika killar 

• Carolatom07

Idag är det betydligt mer "normalt" med en kvinna som haft många sexpartners än män som haft det. Kanske kan vara en indikation på att vi män överlag är mer trogna och mindre ombytliga? Själv har jag bara haft sex med  3 personer i mitt liv, tjejen som tog min oskuld i 24-års-åldern och mina två före detta.

• Anonym (Fröken snusk)

Jag är 21 år och tjej. Jag har knullat över 400 killar..... Oskulden rök när jag var 13 och sedan dess har jag legat med minst en kille i veckan. Jag får höra alla möjliga beskrivningar om mig men skiter i det. Jag gillar att knulla och målet är över 1000 killar. 

• Anonym (Linda)
    Anonym (Fröken snusk) skrev 2023-03-18 14:15:48 följande:

Jag är 21 år och tjej. Jag har knullat över 400 killar..... Oskulden rök när jag var 13 och sedan dess har jag legat med minst en kille i veckan. Jag får höra alla möjliga beskrivningar om mig men skiter i det. Jag gillar att knulla och målet är över 1000 killar. 

Ha ha! Lika gammal och blev också av med oskulden när jag var 13 men har "bara" hunnit med hälften av vad du hunnit med. 
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (Fröken snusk) skrev 2023-03-18 14:15:48 följande:

Jag vill inte ge dig någon beskrivning men kan gissa att du är attraktiv och utstrålar lust. Men jag har några frågor. Hur gammal var den gamlaste mannen? Brukar du få orgasm? Vilka ställningar gillar du mest?

• Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-18 16:29:26 följande:

Jag vill inte ge dig någon beskrivning men kan gissa att du är attraktiv och utstrålar lust. Men jag har några frågor. Hur gammal var den gamlaste mannen? Brukar du få orgasm? Vilka ställningar gillar du mest?

Jag ser väl ut som de flesta. Jag visar att jag är kåt och då är det inte svårt att få napp... Har aldrig legat med någon gamlaste, däremot var den äldsta  ca 20 år äldre än mig. Tro fan jag får orgasm ibland så många jag ligger med! 
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Linda) skrev 2023-03-18 15:12:43 följande:
    Ha ha! Lika gammal och blev också av med oskulden när jag var 13 men har "bara" hunnit med hälften av vad du hunnit med. 
    200 ju rätt många det med. Har du testat rejäla gangbangs? Bra sätt att öka sitt antal haha
  • Anonym (Gubbslem)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-18 16:29:26 följande:

Äldre gubbe som blir störd av din frus antal sexkontakter innan ert förhållande, men att sitta och fråga 21-åringar om deras sexliv har du inga problem med. Kräks
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med