• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Man)

Hur många hade din (TS) fru legat med då? 

• Blacknails86

Jag gillar också att bokföra. Och gjorde en excel-fil för ett tag sedan. Med namn och årtal. Men jag raderade den sen.

• Anonym (Mono)

Tro att jag fick det till ca 70 pers senast jag försökte räkna för en massa år sedan (har levt monogamt sedan dess). Dock inkluderar det även kvinnor då, så kanske 50 män. 

• Anonym (Monogam)
    PunkPyret skrev 2023-03-08 21:57:03 följande:

Ingen aning är det tråkiga svaret. Det var så många ONS innan jag blev gift. Inte helt nykter alltid heller, så jag har säkert glömt en del.
    Men en sak jag minns säkert var en sommarmånad när jag var 22, då knullade jag olika killar varje dag i juli månad. Totalt 31 alltså. Det var en grej jag hade föresatt mig och som jag lyckades med.
    Egentligen skulle man ju gjort som någon här och skrivit upp alla i en bok, det hade varit lite kul att bläddra i nu och se hur många man kommer ihåg. 

Bra om du röstar i alla fall. Du kan ju uppskatta på ca.
  • Anonym (Monogam)
    PunkPyret skrev 2023-03-08 21:57:03 följande:

Ingen aning är det tråkiga svaret. Det var så många ONS innan jag blev gift. Inte helt nykter alltid heller, så jag har säkert glömt en del.
    Men en sak jag minns säkert var en sommarmånad när jag var 22, då knullade jag olika killar varje dag i juli månad. Totalt 31 alltså. Det var en grej jag hade föresatt mig och som jag lyckades med.
    Egentligen skulle man ju gjort som någon här och skrivit upp alla i en bok, det hade varit lite kul att bläddra i nu och se hur många man kommer ihåg. 

Bra om du röstar i alla fall. Du kan ju uppskatta på ca.
  • Anonym (-)

Så om man aldrig haft sex omfattas man inte av frågan? 

• Anonym (Man)
    Anonym (-) skrev 2023-03-09 12:27:56 följande:

Så om man aldrig haft sex omfattas man inte av frågan? 

Helt korrekt uppfattat! Frågan och alternativen är enbart för de som haft sex. 
  • Anonym (Öh)

Under och över 23år? Helkonstigt åldersspann...

antal sexpartners beror väl på hur gammal man är och hur man levt sitt liv, någon som är 50 och har haft ett aktivt singel/dejtingliv i 10 år innan eller efter en längre relation lär ju samla på sig en massa erfarenhet. Någon som träffade sin partner i 18års åldern och varit tillsammans i 25år har troligtvis färre partners osv.

inget är rätt eller fel.

• Anonym (Monogam)

Varför så få tjejer under 23 år som svarar

• Anonym (Öh)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-09 16:46:37 följande:

Varför så få tjejer under 23 år som svarar

Mest sannolikt hänger de inte på ett forum som heter just "familjeliv".
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med