• Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Mjölkstinn

26 år gammal och sist jag räknade var det 40 Pers, och jag ids inte försöka räkna om men säkert runt 50 Pers lr så

• Man 78
    Mjölkstinn skrev 2023-05-17 11:10:51 följande:

26 år gammal och sist jag räknade var det 40 Pers, och jag ids inte försöka räkna om men säkert runt 50 Pers lr så

Och nu är du gravid och hade inte tänkt öka ditt antal mera med tanke på ditt användarnamn? 
  • Mjölkstinn
    Man 78 skrev 2023-05-17 11:12:20 följande:
    Och nu är du gravid och hade inte tänkt öka ditt antal mera med tanke på ditt användarnamn? 
    Det går väl att utöka tänker jag även om man är gravid med sitt andra barn och i ett stadigt förhållande, vi leker till höger och vänster till och från med andra par och män :) beror sig på hur man vill ha det tänker jag.
  • Anonym (2016)
    Frun1991 skrev 2023-05-17 10:01:06 följande:

Jag är 31 år gammal och har haft sex med ca 30-40 personer :)

Bra jobbat där ;)
  • Frun1991
    Anonym (2016) skrev 2023-05-17 14:13:54 följande:
    Bra jobbat där ;)
    Tack jag tänker att livet är fört kort för att inte njuta fullt ut.
  • Anonym (2016)
    Frun1991 skrev 2023-05-17 14:15:25 följande:
    Tack jag tänker att livet är fört kort för att inte njuta fullt ut.
    Håller verkligen med dig! Man ska leva livet och njuta! Och för mig är sex än stor del av det :)
  • PunkPyret
    Anonym (Domen) skrev 2023-04-27 00:41:36 följande:
    Chans? Håll på dig flicka till du träffar den rätte. En kille som tar dig med storm. Kvalitet bättre än kvantitet när de kommer till sängkamrater. Akta dig att sälla dig till de desillusionerades skara. De med många ligg i backspegeln. Ingen rolig historia precis. Samma som spel- o shoppingberoende. Samma dopaminpåslag som i längden bara tär på psyke och organism.
    Men det där är ju din personliga uppfattning. Alla delar inte den. Jag har många ligg i bakspegeln och ångrar inte ett enda. Alla har så klart inte varit toppen, men hur skulle jag kunnat veta det på förhand? Tänk så många sköna stunder jag hade missat om jag inte knullat runt som jag har gjort!
  • Meddelande borttaget
  • JohanJOLO

Kan tänka mig att det finns en del som vill sockra sitt antal för att göra nåt slags statement.

Jag debuterade sommaren 1989, som 15-åring och blev snabbt missbrukare av kickar från att ragga och ligga. Jag hade legat med fler än 100 tjejer/kvinnor innan jag gick ut gymnasiet. Då hade jag också haft klamydia 7 gånger (enda könssjukdom jag haft).
    "Rekordet" var språkresan i England där jag låg med 15 tjejer på 3 veckor. En midsommarafton i Stockholms skärgård hade jag mellan lunch och kl. 04 på midsommardags morgon sex med 7 tjejer.. och direkt när jag vaknade i båten dagen efter sex med en 8e. Jag var då 18 och den yngsta jag hade sex med var 14 och den äldsta var 47 - och de två var släkt.

Det är siffror som jag då var otroligt stolt över. Erövringar!
    Nu känns det bara riktigt riktigt knäppt.....

• Anonym (Fröken snusk)

Jag får uppdatera lite. Nu antalet uppe i runt 430 stycken. Haft tre rätt bra gb senaste två månaderna. 

Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med