Inlägg från: Anonym (Koll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Koll)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag har en lista och fyller på lite då och då. 57, kvinna. 

• Anonym (Koll)
    Anonym (Koll) skrev 2023-03-07 16:36:29 följande:

Jag har en lista och fyller på lite då och då. 57, kvinna. 

Exmaken var nr 14. Nu är jag uppe i 31 st. 9 ytterligare har jag bara sugit av. 
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-19 22:06:29 följande:

Ni som har haft en massa män, är det något ni tycker är pinsamt, eller kan ni berätta om detta för familjen, släkten eller bland vänner på en fest?

Berättar du om ditt sexliv för familj, släkt och vänner?
    Jo frugan och jag fick till det nyss, därav blev vi lite sena! 
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-30 12:15:23 följande:
    Ni kvinnor som har mängder av män hur klarar ni från obehag som kvinnan ovan beskriver?
    Antibiotika.
    Jag får uvi även om mannen inte är ny för mig. Vanligare än man tror. Många har antibiotika hemma som man tar efter sex. 
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Domen) skrev 2023-06-20 23:36:01 följande:
    Är du aldrig rädd för tvingas ligga med random killar på raken som är oattraktiva med stora ölmagar och som luktar bärs och snus?? Bara för att liksom. För att du har signat upp? Har sett porrfilmer där killarna är allt annat än fräscha och som jag tror tjejen aldrig, aldrig valt på tu man han. Hur fasiken håller man som tjej upp Kåtheten då? Fittan kan drabbas av öken för mindre. Tycker killar som gör gangbangs överlag ser mindre Nice ut. Vill de ta chansen liksom när den kommer. Väntar snällt till komma till på nästa gb? Tjejen får ju sällan chans att välja bort enstaka eller backa när killarna står på kö med osynligt könummer i näven. Grupptrycket är stort när man ligger där blottad på rygg. Allt måste ställas upp på och köpas typ. Drogar du dig i förväg?
    Så du har erfarenhet av gb eftersom du kan hävda att " killar som "gör" gangbangs överlag ser mindre "nice" ut" och du vet att tjejen sällan får chans att välja. Eller är det enbart i porrfilmer du hittat din kunskap från. 

Varför tror du det är män med  ölmagar som luktar bärs och snus? 

Grupptryck på rygg, också egen erfarenhet eller en rulle? 

Din senaste mening är bara för bedrövlig och insinuerande. Bara för att hon gör något du inte förstår...
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Domen) skrev 2023-06-21 00:08:31 följande:
    I princip gjort en webb baserad fältstudie. Materialet visar på mina påståenden. Sure. Varit på klubb och iakttagit motsvarande. Grupptryck förekommer ja. När tjejen kommer in i ett större sammanhang med fler än dussinet knullivriga hannar tappar tjejen lätt kontrollen på vilka karlar som ska gränsla henne. Samtidigt som hon ger två eller tre hannar oralt. Hur skulle du själv fixa detta??? Har du själv sån simultanförmåga??? Tjejen ser ibland chockad ut när en snubbe hon aldrig aldrig valt börjar råknulla henne. Inget hon bestämde på förhand precis. Varför försköna mr Noll koll? 
    Skulle fixa det fint antagligen men har bara haft två än så länge. Ett gb är inte vara en mängd främlingar som dyker in ikvinnan på en klubb. 
    Jag skulle kunna tänka hennes är en med mer koll, kan vara typ audition där man annonserar först.  Männen är alltså godkända. De ska vara vara pålitliga, kunna bli hårda och prestera i grupp och på kommando. Det är inget för vilken Svensson som helst. Tror inga snusluktande ölmagar godkänns. Är det bukkake ska de dessutom kunna spruta på givet tecken. 
    Inte heller något för Svensson. 
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Domen) skrev 2023-06-21 00:38:38 följande:
    Yes, om du kollar längre back i tråden ser du jag landar på två. Så det så. Så länge tjejen som ska iväg på gangbang i Berlin inte uttalat sig vet vi f-n inget om urvalsprocess av hannarna. Eller nåt alls om alla andra omständigheter. Har sett gb som inte vart nåt annan än f-n Rape. Självklart klarar inga Svennar kolla på och bli kåta på ett utnyttjande av tjej som kunde vart deras dotter eller barnbarn. Än värre när våldtäkt leks fram eller blir på riktigt. Bara till störda psychos kåthet, sjuka fantasier och njutning. De måste vara störda i knoppen helt enkelt för att stå ut i samma lokal. Vanliga Svensson drar skamset i slappa snorren och försöker smyga obemärkt ut ur lokalen med bukfettet dallrandes och med svarta huvan på huvudet. Very nice.
    Jag har inte talat om dina antal. Jag svarade på frågan om min simultanförmåga och om jag skulle fixa flera samtidigt. 

Du drar iväg och pratar om nåt helt annat, våldtäkt, "psychos" och försöker vara putslustig i dina sjuka beskrivningar. Det kan du fortsätta med själv. 
  • Anonym (Koll)
    Anonym (Domen) skrev 2023-06-21 01:32:41 följande:
    Japp, mr Koll. Sätta skygglappar på inför verklighetens nakna premisser funkar för den som vill knipa ihop ögonen hårt. Att våga se världen med öppet sinne kräver mod. 
    "Varför försköna mr Noll koll?" 

Der tog ett tag men nu fattar jag, du refererar till mitt nick. Mr? Ha ha ha ha.....jag har nog mer koll än du anar. Nån mr är jag inte heller. 

Jag förskönar ingenting, vi talar inte om samma sak. 
    Har ingen aning  om vad du svamlar om. Men du verkar tro på det  
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med