• Eurydike

Antal personer som jag har haft sex med

Tre stycken. Jag har haft långa relationer och är inte otrogen. Har aldrig haft ett ONS heller.

• Eurydike
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-15 11:48:21 följande:
    Du har aldrig varit otrogen är ju jättebra men lite ovanligt. Har du aldrig varit frestad i fantasin Tex. Vad beror det på att du är så trogen, har du svårt att locka killar, gillar du inte sex självkontroll.
    Vad tycker du om kvinnor som ligger runt med massa killar?
    Jag är nog trogen på ett lite osunt sätt. Om man nu kan vara det. Jag har väldigt höga krav på mig själv och vill inte fantisera om eller ge uppmärksamhet till någon annan än den jag är ihop med. Får jag ögonkontakt med någon (man) tittar jag genast bort. När relationen är bra har jag inte en tanke på andra män, men i slutet när sexlivet var en katastrof, då längtade jag efter något bättre. Inte efter en särskild person. Jag vet inte vad det beror på. Har alltid varit sådan, trots att jag har enormt lätt att locka killar och älskar sex. Det beror kanske på självkontroll, men mer på min egen syn på monogami och kärlek. Om jag var otrogen skulle den synen skadas och förmodligen aldrig bli sig lik igen. Jag tycker ingenting om kvinnor som ligger runt med en massa killar. Inte mer än att det måste vara härligt att ligga runt om de vill det.
  • Eurydike
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-16 13:29:48 följande:
    Det verkar som du har lämnat ett förhållande. Funderar du på att aktivera dig lite med det sexuella?
    Precis! Jag är ingen som går vidare lätt, så det tar nog en stund. Det är komplicerat av många anledningar. Tills dess får jag aktivera mig på egen hand och leva livet så gott det går 🌈
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med