Inlägg från: Anonym (Monogam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Monogam)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är en äldre man och blev chockad när min fru berättade hur många hon haft sex med och att hon noterat alla partner i en liten bok. Jag ville kolla hur hur det är. Är hon normal?

jag har haft sex med 11 tjejer/kvinnor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med
  • Anonym (Monogam)
    Anonym (N) skrev 2023-03-07 16:41:47 följande:

Jag är kvinna, 32 år och har legat med ungefär 95-100 killar. Tycker det låter lite konstigt att hon skrivit upp alla i en bok dock

Hej glöm inte fylla i undersökningen. Hur håller du koll på hur många du haft sex med? Dom du har bäst sex med vad har dom killarna gemensamt?
  • Anonym (Monogam)
    PunkPyret skrev 2023-03-08 21:57:03 följande:

Ingen aning är det tråkiga svaret. Det var så många ONS innan jag blev gift. Inte helt nykter alltid heller, så jag har säkert glömt en del.
    Men en sak jag minns säkert var en sommarmånad när jag var 22, då knullade jag olika killar varje dag i juli månad. Totalt 31 alltså. Det var en grej jag hade föresatt mig och som jag lyckades med.
    Egentligen skulle man ju gjort som någon här och skrivit upp alla i en bok, det hade varit lite kul att bläddra i nu och se hur många man kommer ihåg. 

Bra om du röstar i alla fall. Du kan ju uppskatta på ca.
  • Anonym (Monogam)
    PunkPyret skrev 2023-03-08 21:57:03 följande:

Ingen aning är det tråkiga svaret. Det var så många ONS innan jag blev gift. Inte helt nykter alltid heller, så jag har säkert glömt en del.
    Men en sak jag minns säkert var en sommarmånad när jag var 22, då knullade jag olika killar varje dag i juli månad. Totalt 31 alltså. Det var en grej jag hade föresatt mig och som jag lyckades med.
    Egentligen skulle man ju gjort som någon här och skrivit upp alla i en bok, det hade varit lite kul att bläddra i nu och se hur många man kommer ihåg. 

Bra om du röstar i alla fall. Du kan ju uppskatta på ca.
  • Anonym (Monogam)

Varför så få tjejer under 23 år som svarar

• Anonym (Monogam)
    Anonym (Man) skrev 2023-03-09 06:03:19 följande:

Hur många hade din (TS) fru legat med då? 

När hon berättade och visa sin förteckning på killar hon haft sex med blev jag lite chockad. Jag har totalt haft sex med 5 tjejer och minns dom alla. Hon har vari med betydligt fler. Är både lite störd och avundsju.
  • Anonym (Monogam)
    PunkPyret skrev 2023-03-11 10:24:31 följande:
    OK, jag tog 121-250, det borde rimligtvis vara i det spannet. Närmare övre gränsen än nedre
    Ni som haft så många män, hur Serbien på det i efterhand. Är det något ni tycker är bra och skulle faktiskt kunnat haft fler, eller tvärt om?
  • Anonym (Monogam)

Finns det någon som haft mer än 500 killar man?

• Anonym (Monogam)
    Eurydike skrev 2023-03-14 01:32:38 följande:

Tre stycken. Jag har haft långa relationer och är inte otrogen. Har aldrig haft ett ONS heller.

Du har aldrig varit otrogen är ju jättebra men lite ovanligt. Har du aldrig varit frestad i fantasin Tex. Vad beror det på att du är så trogen, har du svårt att locka killar, gillar du inte sex självkontroll.
    Vad tycker du om kvinnor som ligger runt med massa killar?
  • Anonym (Monogam)
    Eurydike skrev 2023-03-15 12:10:22 följande:
    Jag är nog trogen på ett lite osunt sätt. Om man nu kan vara det. Jag har väldigt höga krav på mig själv och vill inte fantisera om eller ge uppmärksamhet till någon annan än den jag är ihop med. Får jag ögonkontakt med någon (man) tittar jag genast bort. När relationen är bra har jag inte en tanke på andra män, men i slutet när sexlivet var en katastrof, då längtade jag efter något bättre. Inte efter en särskild person. Jag vet inte vad det beror på. Har alltid varit sådan, trots att jag har enormt lätt att locka killar och älskar sex. Det beror kanske på självkontroll, men mer på min egen syn på monogami och kärlek. Om jag var otrogen skulle den synen skadas och förmodligen aldrig bli sig lik igen. Jag tycker ingenting om kvinnor som ligger runt med en massa killar. Inte mer än att det måste vara härligt att ligga runt om de vill det.
    Det verkar som du har lämnat ett förhållande. Funderar du på att aktivera dig lite med det sexuella?
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med