PunkPyret skrev 2023-03-17 00:02:00 följande:
Om du menar mig så skrev jag att jag minns inte alla pga att det var så många ons i yngre dagar snarare än att jag inte alltid var nykter (vem är alltid det på fester?)
Det är inte heller pga alkohol som det blivit så många. Jag har alltid haft lätt för att attrahera killar, jag blir snabbt och lätt kåt själv, jag gillar det och jag har aldrig (åtminstone sällan) nekat mig en stunds njutning. Så enkelt kan det vara.
Hade det varit en troféjakt hade jag väl haft koll på hur många det har varit?
Har heller aldrig haft problem med att attrahera tjejer, älskar sex men inte har jag lagt till massor i troféhinken 😀
Är heller aldrig så påverkad av alkohol att något bara råkar hända på en fest heller, jag ser en sport i att alltid ha 100% koll på vad jag gör och bestämmer.
Hade jag fått reda på att min fru vatit en troféjägare eller bara en som låg runt i brist på annat så hade jag oavsett när det kom fram backat ur förhållandet. Men det finns säkert män och kvinnor som tycker att siffran innan dem ska vara så hög som möjligt för att det signalerar status till gruppen. Själv anser jag att ett lågt antal signalerar de egenskaper jag vill ha hos en partner.
Min fru är definitivt inte oattraktiv och 2s ensam på krogen så står det garanterat minst en man och försöker så det är inte därifrån det låga antalet kommer.
Men vi är olika och jag föredrar intellektuella samtal före fyllesnack på en fest men även jag tar en och annan öl då och då.