• PunkPyret

Antal personer som jag har haft sex med

Ingen aning är det tråkiga svaret. Det var så många ONS innan jag blev gift. Inte helt nykter alltid heller, så jag har säkert glömt en del.
    Men en sak jag minns säkert var en sommarmånad när jag var 22, då knullade jag olika killar varje dag i juli månad. Totalt 31 alltså. Det var en grej jag hade föresatt mig och som jag lyckades med.
    Egentligen skulle man ju gjort som någon här och skrivit upp alla i en bok, det hade varit lite kul att bläddra i nu och se hur många man kommer ihåg. 

• PunkPyret
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-09 11:52:35 följande:
    Bra om du röstar i alla fall. Du kan ju uppskatta på ca.
    OK, jag tog 121-250, det borde rimligtvis vara i det spannet. Närmare övre gränsen än nedre
  • PunkPyret
    Anonym (El stricto) skrev 2023-03-15 11:57:08 följande:
    Har heller inte varit otrogen, haft 2st inkl min nuvarande fru.
    Varken jag eller frugan anser att det är någon troféjakt...
    Blir väldigt undrande när man läser en tjej som haft kanske X många men hon minns inte så väl på grund av alkohol. Vad 17 mer än att skaffa en till trofé handlade  det då om?
    Skulle lagt benen på ryggen om så tjejen bara haft 10st men inte minns allihopa, signalerar ju att så fort alkoholen kommer i bilden så vet hon inte vad hon gör...

Finns väl inget fast nummer jag skulle backa för men minns man inte så räcker det nog med 2-3 stycken för att jag skulle backat och gått hem.
    Om du menar mig så skrev jag att jag minns inte alla pga att det var så många ons i yngre dagar snarare än att jag inte alltid var nykter (vem är alltid det på fester?) 
    Det är inte heller pga alkohol som det blivit så många. Jag har alltid haft lätt för att attrahera killar, jag blir snabbt och lätt kåt själv, jag gillar det och jag har aldrig (åtminstone sällan) nekat mig en stunds njutning. Så enkelt kan det vara.
    Hade det varit en troféjakt hade jag väl haft koll på hur många det har varit?
  • PunkPyret
    Anonym (El stricto) skrev 2023-03-17 04:13:23 följande:
    Har heller aldrig haft problem med att attrahera tjejer, älskar sex men inte har jag lagt till massor i troféhinken 😀
    Är heller aldrig så påverkad av alkohol att något bara råkar hända på en fest heller, jag ser en sport i att alltid ha 100% koll på vad jag gör och bestämmer.

Hade jag fått reda på att min fru vatit en troféjägare eller bara en som låg runt i brist på annat så hade jag oavsett när det kom fram backat ur förhållandet. Men det finns säkert män och kvinnor som tycker att siffran innan dem ska vara så hög som möjligt för att det signalerar status till gruppen. Själv anser jag att ett lågt antal signalerar de egenskaper jag vill ha hos en partner.
    Min fru är definitivt inte oattraktiv och 2s ensam på krogen så står det garanterat minst en man och försöker så det är inte därifrån det låga antalet kommer.

Men vi är olika och jag föredrar intellektuella samtal före fyllesnack på en fest men även jag tar en och annan öl då och då.
    Och du fortsätter tugga om troféer.... fastnat i vinkelvolten? 
    Jag ligger inte runt i brist på annat utan för att jag får, kan och vill. 
  • PunkPyret
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-19 22:06:29 följande:

Ni som har haft en massa män, är det något ni tycker är pinsamt, eller kan ni berätta om detta för familjen, släkten eller bland vänner på en fest?

De stackare som aldrig får någon sex - berättar de det för familj, släkt och vänner?
  • PunkPyret
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-21 23:09:18 följande:
    Är du uppriktig och berättar för din väninna?
    Nej just det!
  • PunkPyret
    Anonym (El stricto) skrev 2023-03-22 20:16:05 följande:
    Spelar det roll varför man gör det?
    Blir en sak mindre beroende på orsak?
    Så jo, du jagar troféer helt klart oavsett vad du anser om det.
    Brukar ligga mycket självskadebeteende bakom sådant, man får hoppas du inte är en sådan.
    Förstår inte? jag har ingen som helst önskan att göra någonting mindre

Men där fick jag en helt oombedd och oönskad analys från en självutnämnd doktor som aldrig har träffat mig men som vet bättre vad jag gör än jag själv.
    Brukar ligga mycket odräglig besserwisser- och översittarattityd bakom sådant. 
  • PunkPyret
    Anonym (Puff) skrev 2023-03-30 19:05:54 följande:

Gå inte på det ... han har ingen fru han vill bara veta hur mycket tjejer ligger.

Ja.... då kan han väl få veta det. Eller är det hemligt menar du?
  • PunkPyret
    Anonym (28år) skrev 2023-04-16 21:01:46 följande:
    Jag hade även en pojkvän innan jag träffade min nuvarande pojkvän och det är bara dom två som jag har haft sex med.
    Det går utmärkt att tillfredsställa sig själv om man är singel   
    Njaa...det är väl inte lika skönt, tycker jag. Men så är det, vi är inte alla lika. 
    Då har du aldrig blivit så där desperat som jag kan bli och känt att du bara måste ha kuk i dig förmodar jag. 
  • PunkPyret
    Anonym (Domen) skrev 2023-04-27 00:41:36 följande:
    Chans? Håll på dig flicka till du träffar den rätte. En kille som tar dig med storm. Kvalitet bättre än kvantitet när de kommer till sängkamrater. Akta dig att sälla dig till de desillusionerades skara. De med många ligg i backspegeln. Ingen rolig historia precis. Samma som spel- o shoppingberoende. Samma dopaminpåslag som i längden bara tär på psyke och organism.
    Men det där är ju din personliga uppfattning. Alla delar inte den. Jag har många ligg i bakspegeln och ångrar inte ett enda. Alla har så klart inte varit toppen, men hur skulle jag kunnat veta det på förhand? Tänk så många sköna stunder jag hade missat om jag inte knullat runt som jag har gjort!
  • PunkPyret
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-07 18:20:04 följande:
    Jag har faktiskt hjälp av en man som arrangerar div sexträffar med teman. Jag hade sagt att jag ville testa 20 st på en gång. Men en dök inte upp så blev bara 19. Så får se hur många jag ska be om nästa gång? Vad tycker du? :)
    VIlken härlig service! VI andra får skaffa våra hingstar själv...
    #avensjuk
  • PunkPyret
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-10 23:43:47 följande:
    Vill du testa du med? Hur många har du testat?
    Beror lite på hur man räknar... som mest tror jag 10 st för många år sedan, det var i den sena natten efter en fest när man orkade mer.
    Men det var inte 10 samtidigt som turades om här och där utan det var 10 totalt, de flesta efter varandra men det var också någon 3- eller 4-kant. 
Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med