Inlägg från: Anonym (Fröken snusk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fröken snusk)

Antal personer som jag har haft sex med

Jag är 21 år och tjej. Jag har knullat över 400 killar..... Oskulden rök när jag var 13 och sedan dess har jag legat med minst en kille i veckan. Jag får höra alla möjliga beskrivningar om mig men skiter i det. Jag gillar att knulla och målet är över 1000 killar. 

• Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Monogam) skrev 2023-03-18 16:29:26 följande:

Jag vill inte ge dig någon beskrivning men kan gissa att du är attraktiv och utstrålar lust. Men jag har några frågor. Hur gammal var den gamlaste mannen? Brukar du få orgasm? Vilka ställningar gillar du mest?

Jag ser väl ut som de flesta. Jag visar att jag är kåt och då är det inte svårt att få napp... Har aldrig legat med någon gamlaste, däremot var den äldsta  ca 20 år äldre än mig. Tro fan jag får orgasm ibland så många jag ligger med! 
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Linda) skrev 2023-03-18 15:12:43 följande:
    Ha ha! Lika gammal och blev också av med oskulden när jag var 13 men har "bara" hunnit med hälften av vad du hunnit med. 
    200 ju rätt många det med. Har du testat rejäla gangbangs? Bra sätt att öka sitt antal haha
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Linda) skrev 2023-03-18 17:37:01 följande:
    Ha ha! Räknas 7 killar som rejäl gang bang?
    Det tycket jag absolut! Gött när sperman flödar! 
  • Anonym (Fröken snusk)

Och då har man haft en kille till..... Få se vad resten av kvällen bjuder på. 

• Anonym (Fröken snusk)
    jannes skrev 2023-03-22 21:16:26 följande:

Linda o fröken snusk, vad är det som lockar o ha sex med flera hundra? Sexet eller jakten.

Jakten? Här behövs det inte jagas nåt kan jag säga. Ni killar blir ju hårda och dumma bara man visar lite hud...... 
  • Anonym (Fröken snusk)

Snart helg igen..... 

• Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Me) skrev 2023-03-24 07:12:57 följande:
    Härligt va e planen då ?
    Om du läser lite tidigare inlägg tror jag du kan räkna ut det. 
  • Anonym (Fröken snusk)
    Anonym (Me) skrev 2023-03-24 07:36:24 följande:
    De har ja men du kanske hade en plan en mystig stund med en eller står 10 i rad å ska hammra på dig ? 
    Om du hade skrivit korrekt svenska kanske jag hade svarat. 
  • Anonym (Fröken snusk)

Blev en trekant för nån timme sedan

Svar på tråden Antal personer som jag har haft sex med