Min man har köpt sexleksaker till sig själv
Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..
Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..
Det som hade retar mig mest hade varit om vi inte hade haft råd med kläder till barnen eller pizza med ungarna mellan varven för att mannen eller kvinnan köper sig sexleksaker. Sedan har jag nog känt mig lite utanför också, genom att min partner bygger upp ett sexliv utan mig i sin byrålåda. Men det är ju mitt eget problem och inte min partners.
Personligen bryr jag mig inte hur den ser ut utanpå. Det viktigaste är hur lösvaginan är inuti. Om den är byggd att simulera en riktig vagina och inte bara ett rör.
Sexleksaker är ju till för att skapa njutning och simulera ett kön.
Sen kan jag tycka man gör för stor sak av hur något ser ut utanpå. Oftast bryr sig man inte om det ser ut som en riktig vagina eller om en lös penis ser ut som en penis. Det är funktionen man är ute efter och det viktigaste är att innehållet simulerar en vagina på bra sätt.
Personligen bryr jag mig inte hur den ser ut utanpå. Det viktigaste är hur lösvaginan är inuti. Om den är byggd att simulera en riktig vagina och inte bara ett rör.
Sen kan jag tycka man gör för stor sak av hur något ser ut utanpå. Oftast bryr sig man inte om det ser ut som en riktig vagina eller om en lös penis ser ut som en penis. Det är funktionen man är ute efter och det viktigaste är att innehållet simulerar en vagina på bra sätt.
Men herregud, lägg ner. Du har fel. Låt honom runka hur han vill och framförallt HUR han vill, ni har ju ändå inte så mycket sex. Det är hans liv och sexualitet.
Hur OFTA* han vill och hur han vill** skulle det såklart stå i mitt inlägg ovan.
Jag blir inte förvånad över att så många är negativt inställda till din partners sexleksaker här på familjeliv med tanke på hur många som är emot att man ens ska se på porr.
Jag har själv köpt sexleksaker till min man och ser faktiskt inte problemet. Jag hade mer tyckt det var en kul grej att han får testa en sån röv så länge han inte börjar välja bort sex med mig till fördel för en leksak, men då har vi kanske större problem än själva leksaken.
För mig själv ersätter en leksak absolut inte min man, tycker inte ens det är samma sak. Sex med min man är närhet och njutning på ett sätt, leksaker är mer mekaniskt och bara i syfte att komma för oss båda.