Inlägg från: Anonym (Material) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Material)

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Anonym (näe) skrev 2023-03-03 22:15:44 följande:
    Fleshlight och dildo kanske är att likställa, men en plaströv och plastfitta tycker inte jag är samma.
    Fast de flesta sexleksaker är väl gjorda av silikon hellre än ren plast? Personligen gör jag ingen direkt skillnad på om det är en fleshlight, dildo, flip hole, prostatavibrator eller vad som helst såvida det inte är något skadligt.
  • Anonym (Material)
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-04 00:38:51 följande:

Sexleksaker är ju till för att skapa njutning och simulera ett kön.

De bästa sexleksakerna är iofs de som inte försöker efterlikna någon kroppsdel utan är utformad för att ge så mycket njutning som möjligt ;)
  • Anonym (Material)
    Anonym (?) skrev 2023-03-04 13:32:22 följande:

Jag hade inte tagit upp det med honom då jag anser att jag inte har med saken att göra.

Man skulle kunna ta upp det i frågeställningen om han vill börja använda leksaker under det gemensamma sexet. Win-win. ;)
  • Anonym (Material)
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-04 14:46:34 följande:
    Finns lösvaginor som är byggda att simulera texturen och storleken inuti en vagina tex. 
    Jag har provat en hel del fleshlights och tycker inte att någon av dem ger samma känsla som Downtown. Att de försöker forcera fram en liknande upplevelse tycker jag blir kontraproduktivt.

Finns dock en japansk tillverkare vars sexleksaker ser ut att härstamma från någon Sci-fi och de har inte många likheter med någon naturlig anatomi. Kan ändå bli vansinnigt skönt på sitt sätt. ;P
Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv