Min man har köpt sexleksaker till sig själv
Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..
Skojar du med oss, har inte du någon sexleksak?!
om inte så köp en och kasta inte akut på din man som inte får tillräckligt med sex och med hänsyn till dig köper en lösfitta istället för att göra snedstag. Vad sägs om Glad och Tacksam!!
Typiskt FL fruntimmer... först släpper de inte till och sen blir de äcklade när gubben skaffar sig en lösfitta... allt ska alltid vara på deras villkor. Gubben ska till och med runka så som hon tycker.
Jag fattar på riktigt inte problemet.
Kvinnor köper sexleksaker, män köper sexleksaker.
Så länge båda får sex i relationen är det väl bara fånigt att tjafsa om att den andra också har ett eget sexliv?
Jag skulle inte heller vilja hitta ett plastfitta bland sambons grejer.
Vet att min särbo har en man i byrålådan, det har hon sagt men -- när jag hintade om en lösfitta så verkade hon bli lite sur. "Duger det inte med mig", typ....
Är det mer ok att att en kvinna har en löskuk än att en man har en lösfitta?
Jag bryr mig inte alls om vad hon har i byrålådan men tvärtom verkar ju inte vara bra?
Vet att min särbo har en man i byrålådan, det har hon sagt men -- när jag hintade om en lösfitta så verkade hon bli lite sur. "Duger det inte med mig", typ....
Jag bryr mig inte alls om vad hon har i byrålådan men tvärtom verkar ju inte vara bra?
Jag skulle haft större problem med att en man tjatade på mig om sex. Där går min gräns. Så fruktansvärt avtändande. Ut med honom ur huset!