• Anonym (Äcklad)

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..

Min man och jag har varit tillsammans i 13 år och har ett gäng barn ihop. Vi har ett bra förhållande men efter alla år och alla barn, skiftjobb osv så är ju inte sexlivet som förr. Det är jag som inte har den lusten eller orken som förr. Jag vet att han har mycket mer lust än mig då han alltid tjatar om sex. Vi har väl sex I snitt en dag i veckan, ibland mer eller mindre. Bra sex har vi när vi väl har det! 
    Men nu då. Letade efter en borttappad sak som vi både är överens om förmodligen är han som tappat bort. Började då leta bland hans saker och tänkte jag skulle kolla i hans låsta byrå där han förvarar jakt och fiske saker. Där hittade jag en lösfitta och lösrumpa... Blev så jävla äcklad.. vem köper sånt? Så han har alltså beställt sexleksaker till sig för flera tusen? Jag har inga problem med att han runkar men dessa grejer! Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Tycker det är så jävla äckligt och respektlöst... 
    Vad hade ni gjort?
  • Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (i) skrev 2023-03-04 01:03:09 följande:
    Du tänker att TS reaktion beror på att "rösrumpan" inte var skön nog, eller varför kör du någon sorts sexleksaksrecension i hennes "mannen-har-en-lösröv"-tråd?
    Jag ser inte alls inlägget du citerade som någon slags sexleksaksrecention. Personen skrev bara att det inte är utseendet som är det väsentliga i en leksak.
  • EnAnonumius
    Anonym (Förvånad) skrev 2023-03-04 05:23:26 följande:

Jag blir inte förvånad över att så många är negativt inställda till din partners sexleksaker här på familjeliv med tanke på hur många som är emot att man ens ska se på porr.

Har du ens läst tråden? Det är mer positiva än negativa till hans sexleksaker.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (B)
    "Och folk har även väldigt svårt att läsa TS'ar..

TS frågade ju en rak fråga i slutet "Vad hade du gjort?".
    Missade du det i din iver över att klanka på andra som svarat?"

Hade du läst kommentarerna i början så hade du sett att folk inte svarar vad de hade gjort utan snarare attackerar TS med otrevliga ord. Alltså sätter de inte sig själva åt sidan och faktiskt svarar på frågan.
  • Ccplus
    Anonym (Förvånad) skrev 2023-03-04 05:23:26 följande:

Jag blir inte förvånad över att så många är negativt inställda till din partners sexleksaker här på familjeliv med tanke på hur många som är emot att man ens ska se på porr.

Jag har själv köpt sexleksaker till min man och ser faktiskt inte problemet. Jag hade mer tyckt det var en kul grej att han får testa en sån röv så länge han inte börjar välja bort sex med mig till fördel för en leksak, men då har vi kanske större problem än själva leksaken. 

För mig själv ersätter en leksak absolut inte min man, tycker inte ens det är samma sak. Sex med min man är närhet och njutning på ett sätt, leksaker är mer mekaniskt och bara i syfte att komma för oss båda. 

Läckert att höra. Fler kvinnor i Sverige, borde vara lika skön som du är ;) 
  • Anonym (Prillig)

Jag hade absolut krävt att få titta på när han använder dem.

• Anonym (Ui)

Respekten försvann väl redan när han började tjata om sex..? Så jävla vidrigt beteende, jag hade haft noll sex med den idioten. 

Hans sexliv med sig själv är dock ingenting du har att göra med. 

• Anonym (Kim)

Vad skulle du göra? 

Inte ett skit. Det är skillnad på onani och gemensamt sex. Går inte att jämföra och båda fyller viktiga funktioner. Ingenting att äcklas av eller bli upprörd över. Det är hans grej som du inte har något att göra med. Vad skulle du tycka om han hade åsikter om hur och med vad du onanerar. Hur kul på en skala skulle du tycka det var om han tyckte din stora ådriga dildo var äcklig? 

Skärp dig! 

• EnAnonumius
    Anonym (B) skrev 2023-03-04 08:07:16 följande:
    Hade du läst kommentarerna i början så hade du sett att folk inte svarar vad de hade gjort utan snarare attackerar TS med otrevliga ord. Alltså sätter de inte sig själva åt sidan och faktiskt svarar på frågan.
    Och bara för att det fans kanske en max två som var lite otrevliga i början så skall det vara en  ursäkt då att hoppa på folk i grupp?

Att klanka på andras svar om att de är otrevliga,, enligt ditt (subjektiva) tycke, för att sedan  hoppa på folk i grupp för vad dessa FÅ gör, är ganska så direkt otrevligt det med. Två fel blir inte ett rätt liksom.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (B)
    EnAnonumius skrev 2023-03-04 09:56:51 följande:
    Och bara för att det fans kanske en max två som var lite otrevliga i början så skall det vara en  ursäkt då att hoppa på folk i grupp?

Att klanka på andras svar om att de är otrevliga,, enligt ditt (subjektiva) tycke, för att sedan  hoppa på folk i grupp för vad dessa FÅ gör, är ganska så direkt otrevligt det med. Två fel blir inte ett rätt liksom.
    Varför skäller du inte ut personen som kallade TS för kärring istället? Förstår liksom inte vad du vill få ut av detta? Jag står fortfarande för det jag skrev.
  • Ocdmänniska

Till Anonym 5. 

Bara för att det är din erfarenhet så betyder det inte att alla har det så. Sen det är många faktorer som spelar in om man vill ha sex, tänker direkt ju jämställdare ett förhållande ju mer sex. Tex man kanske inte har sån sex lust om man måste tagit hand om allt i hemmet 

Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv