Min man har köpt sexleksaker till sig själv
Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..
Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..
Fatta om han köpt åt grannfrun, eller ännu bättre grannens 18+ dotter
Ts! Jag hade nog, precis som du, blivit lite stött om jag upptäckt liknande med min man. Jag tror det som skulle stört mig mest är det faktum att han köpt det i smyg och sedan gömt det. Jag hade nog också blivit lite fundersam då jag och min man har sex ofta och vi även gemensamt pratat om vad vi har för behov och önskemål kring vårt sexliv. Med tanke på att ni inte är synkade i er lust, och heller inte verkar ha pratat om lösningar, tycker jag dock inte det är så konstigt att han tar till andra medel för att stilla sin sexlust.
Jag tänker såhär: prata med varandra! Diskutera hur ni ska lösa era olika behov av sex. Finns det någon möjlighet att väcka din sexlust igen? Är det något du vill? Om inte måste ju han ändå få utlopp för sin lust på något sätt, det är orimligt att ta ifrån honom den möjligheten.
Jag har en extremt stark sexlust, jag och min man har varit tillsammans i nästan 10 år och jag vill fortfarande ha sex med honom varje dag. Om hans sexlust plötsligt skulle avta, medan min fortsatte som förut, och han inte var beredd att göra något för att väcka den igen hade vi inte kunnat leva tillsammans. Kanske känner din man likadant, och det är något ni borde ta itu med innan det hela gått för långt.
Jag hoppas allt löser sig för er och att ni kan hitta sätt att njuta på riktigt tillsammans igen! ❤️
inget fel med att köpa sexleksaker. Jag har en del själv och köpte en fejkf till min man som födelsedagspresent för några år sedan.