• Anonym (Äcklad)

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..

Min man och jag har varit tillsammans i 13 år och har ett gäng barn ihop. Vi har ett bra förhållande men efter alla år och alla barn, skiftjobb osv så är ju inte sexlivet som förr. Det är jag som inte har den lusten eller orken som förr. Jag vet att han har mycket mer lust än mig då han alltid tjatar om sex. Vi har väl sex I snitt en dag i veckan, ibland mer eller mindre. Bra sex har vi när vi väl har det! 
    Men nu då. Letade efter en borttappad sak som vi både är överens om förmodligen är han som tappat bort. Började då leta bland hans saker och tänkte jag skulle kolla i hans låsta byrå där han förvarar jakt och fiske saker. Där hittade jag en lösfitta och lösrumpa... Blev så jävla äcklad.. vem köper sånt? Så han har alltså beställt sexleksaker till sig för flera tusen? Jag har inga problem med att han runkar men dessa grejer! Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Tycker det är så jävla äckligt och respektlöst... 
    Vad hade ni gjort?
  • Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv
  • Pussan
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-20 19:47:48 följande:
    Vet inte jag. Har ändå en känsla av att män med sexleksaker tittas på med andra ögon än tjejer med samma. 
    Men du behöver väl inte annonsera att du har en?
  • Pussan
    Anonym (gösses) skrev 2023-03-20 11:38:42 följande:
    Ibland behöver man uttrycka sig "drastiskt" för att folk ska fatta sin idioti för om de bara får medhåll och stryks medhårs kan lätt få för sig att de tänker/gör helt rätt.
    Man kan ju ha olika uppfattningar utan att benämna andras för idioti. För vem har rätten att fälla såna utlåtanden?
  • Anonym (Bestört)
    Pussan skrev 2023-03-25 22:41:29 följande:
    Men du behöver väl inte annonsera att du har en?
    Visserligen men känns ändå som man smusslar med något som är fel då. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-25 23:37:13 följande:
    "Bestört"  ?????

Eh, ok ?
  • Anonym (tricky)
    Xlr8 skrev 2023-03-25 09:24:51 följande:

Fatta om han köpt åt grannfrun, eller ännu bättre grannens 18+ dotter Drömmer

Köpt lösfittor och lösrövar till grannfrun och hennes dotter? 
  • Pussan
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-25 23:37:13 följande:
    Men det är ju inte fel att ha sexleksaker! Vi köper till varandra ibland och berättar sedan efteråt om hur bra eller inte den var osv. 
  • Xlr8
    Anonym (tricky) skrev 2023-03-27 00:40:51 följande:
    Köpt lösfittor och lösrövar till grannfrun och hennes dotter? 
    Vad han köpt eller ej vet jag ej.
    Men hysteriskt roligt iallafall om så var fallet. 
  • Anonym (tricky)
    Xlr8 skrev 2023-04-03 23:40:57 följande:
    Vad han köpt eller ej vet jag ej.
    Men hysteriskt roligt iallafall om så var fallet. 
    Han har köpt lösfittor till sig själv. Inte läst ts ens?

Håller med om att det hade varit galet kul om nu ts istället handlat om att ts man freakat ur totalt och bestämt sig för att välkomna nyinflyttade grannen och hennes dotter med varsinn lösröv, bara som en enkel inflyttningsgåva i all vänlighet sådär.
  • Anonym (Njutning)

Ts! Jag hade nog, precis som du, blivit lite stött om jag upptäckt liknande med min man. Jag tror det som skulle stört mig mest är det faktum att han köpt det i smyg och sedan gömt det. Jag hade nog också blivit lite fundersam då jag och min man har sex ofta och vi även gemensamt pratat om vad vi har för behov och önskemål kring vårt sexliv. Med tanke på att ni inte är synkade i er lust, och heller inte verkar ha pratat om lösningar, tycker jag dock inte det är så konstigt att han tar till andra medel för att stilla sin sexlust. 

Jag tänker såhär: prata med varandra! Diskutera hur ni ska lösa era olika behov av sex. Finns det någon möjlighet att väcka din sexlust igen? Är det något du vill? Om inte måste ju han ändå få utlopp för sin lust på något sätt, det är orimligt att ta ifrån honom den möjligheten. 

Jag har en extremt stark sexlust, jag och min man har varit tillsammans i nästan 10 år och jag vill fortfarande ha sex med honom varje dag. Om hans sexlust plötsligt skulle avta, medan min fortsatte som förut, och han inte var beredd att göra något för att väcka den igen hade vi inte kunnat leva tillsammans. Kanske känner din man likadant, och det är något ni borde ta itu med innan det hela gått för långt. 

Jag hoppas allt löser sig för er och att ni kan hitta sätt att njuta på riktigt tillsammans igen! ❤️

• teresssa

inget fel med att köpa sexleksaker. Jag har en del själv och köpte en fejkf till min man som födelsedagspresent för några år sedan.

Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv