• Anonym (Äcklad)

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..

Min man och jag har varit tillsammans i 13 år och har ett gäng barn ihop. Vi har ett bra förhållande men efter alla år och alla barn, skiftjobb osv så är ju inte sexlivet som förr. Det är jag som inte har den lusten eller orken som förr. Jag vet att han har mycket mer lust än mig då han alltid tjatar om sex. Vi har väl sex I snitt en dag i veckan, ibland mer eller mindre. Bra sex har vi när vi väl har det! 
    Men nu då. Letade efter en borttappad sak som vi både är överens om förmodligen är han som tappat bort. Började då leta bland hans saker och tänkte jag skulle kolla i hans låsta byrå där han förvarar jakt och fiske saker. Där hittade jag en lösfitta och lösrumpa... Blev så jävla äcklad.. vem köper sånt? Så han har alltså beställt sexleksaker till sig för flera tusen? Jag har inga problem med att han runkar men dessa grejer! Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Tycker det är så jävla äckligt och respektlöst... 
    Vad hade ni gjort?
  • Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv
  • Anonym (C)
    Anonym (NWA) skrev 2023-03-05 08:05:07 följande:

Girls just want to have fun, som Areta Frankling sjöng.
    Att män vill ha kul, där går tamejfan gränsen!

• Anonym (C)
    Anonym (NWA) skrev 2023-03-05 08:05:07 följande:

Girls just want to have fun, som Areta Frankling sjöng.
    Att män vill ha kul, där går tamejfan gränsen!

Aa just det! Går inte o länka på den här skitsidan..

"Tired of being full of love with nobody to give it to. When i wanna have fun i get ridiculed. Wen you wanna have fun you get rid of rules. Creeping on the low low, giving up a damn right for a couple so so's. Saying you are stressed out and it's all my fault. With a six digit code on your iphone." 
  • Anonym (H)

Jag hade blivit äcklad faktiskt och väldigt förvånad. Hade även undrat varför han smygit med det

• Anonym (Eva)
    Anonym (H) skrev 2023-03-05 10:09:34 följande:

Jag hade blivit äcklad faktiskt och väldigt förvånad. Hade även undrat varför han smygit med det

Hurdå 'äcklad'  ?

Vad är det att äcklas över menar du?
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (H) skrev 2023-03-05 10:09:34 följande:

Din man hade nog försökt dölja det för att han vett att han blivit dömd och stämplad som äcklig av dig. 
  • Anonym (NWA)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-03-05 10:19:35 följande:
    Din man hade nog försökt dölja det för att han vett att han blivit dömd och stämplad som äcklig av dig. 
    Vanligt att kvinnor dömer och hycklar. Jag har sugit av män så jag är bög enligt en del kvinnor. De kan själva gilla kvinnor eller ha väninnor som gillar kvinnor, dom är inte lesbiska. Dom är bisexuella.
  • Anonym (H)
    Anonym (Eva) skrev 2023-03-05 10:11:56 följande:
    Hurdå 'äcklad'  ?

Vad är det att äcklas över menar du?
    Det hade nog varit för att han gömt det 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (H) skrev 2023-03-05 10:25:23 följande:
    Det hade nog varit för att han gömt det 
    Ok då fattar jag bättre hur du tänker.

'Äckligt' för mig är mat som möglat eller personer som inte sköter hygienen.

Jag utgår ifrån att du själv har sexleksak-er.
    Tror inte att du tänker på dem/de som äckliga?
  • Anonym (B)
    Anonym (trick­y)

Dela sina upplevelser är ju en sak men att attackera
    TS som några gjorde i början är en annan. 

• Anonym (Y)

Gör slut med stackarn. Han förtjänar nåt bättre för ni är inte kompatibla 

Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv