Min man har köpt sexleksaker till sig själv
Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..
Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..
Vad jag hade gjort? Jag hade blivit lite förvånad, på ett positivt sätt. Jag hade blivit glad att det inte bara är jag som har ett skönt och privat sexliv med mig själv. Jag hade inte tagit upp det med honom då jag anser att jag inte har med saken att göra. Däremot hade jag nog gärna sett på när han använder grejerna. Men man kan inte få allt här i världen.
Jag hade inte tagit upp det med honom då jag anser att jag inte har med saken att göra.
Äcklig och respektlöst? Du säger själv att du har inte samma lust som förr? Då är det väl bättre att ha använder sexleksaker än knullar en annan brud?
O jag utgår från att du inte har dildo hemma.
Män verkar inte kunna hantera sexlösa eller sexsnåla parrelationer särskilt bra. De hänfaller åt runkande, porr, kanske som i TS även sexleksaker.
De utvecklar vad det verkar även grinighet, bitterhet och vad jag vill kalla depressionssymptom av sexlöshet.
Jag tror att män behöver lära sig att skilja sig när frun inte vill ha sex längre. Inte tjata eller hota i stil med "Utan sexliv så skiljer jag mig", vilket som "bäst" leder till ställa upp sex, utan bara skilja sig.
Det går för en del att hitta tillbaks till varandra sexuellt igen, men för de flesta så innebär detta att sexliv är något du inte kommer ha igen. Det är ett avslutat kapitel i livet om du inte skiljer dig. Skiljer du dig har du åtminstone möjligheten att ha ett sexliv, fortsätter du vara gift finns inte den möjligheten.
Så länge vi har ett bra sexliv så hade jag inte tagit upp det, då jag antar att det är hans lilla hemlighet som han inte vill dela med sig av eller skäms över.
men jag hade inte heller tyckt det var "äckligt". Egensex är bara sunt så länge det inte går ut över gemensamt sexliv.
Jag tycker ärligt inte att det låter som en sak att äcklas eller bli sur över.
dock är det inte jämförbart att en man använder sexleksaker och att en kvinna gör det. Majoriteten män är odugliga när det kommer till att tillfredsställa kvinnor och tänker bara på sin egen utlösning. Medan kvinnor i första hand ser till att tillfredsställa mannen. Jag fattar att vissa kan bli griniga över detta men det är sant, jag beklagar om någon blir kränkt.
O aj aj aj aj buff