• Anonym (Äcklad)

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..

Min man och jag har varit tillsammans i 13 år och har ett gäng barn ihop. Vi har ett bra förhållande men efter alla år och alla barn, skiftjobb osv så är ju inte sexlivet som förr. Det är jag som inte har den lusten eller orken som förr. Jag vet att han har mycket mer lust än mig då han alltid tjatar om sex. Vi har väl sex I snitt en dag i veckan, ibland mer eller mindre. Bra sex har vi när vi väl har det! 
    Men nu då. Letade efter en borttappad sak som vi både är överens om förmodligen är han som tappat bort. Började då leta bland hans saker och tänkte jag skulle kolla i hans låsta byrå där han förvarar jakt och fiske saker. Där hittade jag en lösfitta och lösrumpa... Blev så jävla äcklad.. vem köper sånt? Så han har alltså beställt sexleksaker till sig för flera tusen? Jag har inga problem med att han runkar men dessa grejer! Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Tycker det är så jävla äckligt och respektlöst... 
    Vad hade ni gjort?
  • Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv
  • Anonym (?)

Vad jag hade gjort? Jag hade blivit lite förvånad, på ett positivt sätt. Jag hade blivit glad att det inte bara är jag som har ett skönt och privat sexliv med mig själv. Jag hade inte tagit upp det med honom då jag anser att jag inte har med saken att göra. Däremot hade jag nog gärna sett på när han använder grejerna. Men man kan inte få allt här i världen. 

• Anonym (Material)
    Anonym (?) skrev 2023-03-04 13:32:22 följande:

Jag hade inte tagit upp det med honom då jag anser att jag inte har med saken att göra.

Man skulle kunna ta upp det i frågeställningen om han vill börja använda leksaker under det gemensamma sexet. Win-win. ;)
  • Droiden

Äcklig och respektlöst?  Du säger själv att du har inte samma lust som förr? Då är det väl bättre att ha  använder sexleksaker än knullar en annan brud?

O jag utgår från att du inte har dildo hemma. 

• Anonym (Bestört)
    Anonym (Material) skrev 2023-03-04 00:56:04 följande:
    De bästa sexleksakerna är iofs de som inte försöker efterlikna någon kroppsdel utan är utformad för att ge så mycket njutning som möjligt ;)
    Jovisst. Men ofta är en kopia av könet det som skapar bra med njutning. Kan ju vara så att det ligger något biologiskt i det kanske.  

Finns lösvaginor som är byggda att simulera texturen och storleken inuti en vagina tex. 
  • Anonym (Män pallar inte sexlöshet)

Män verkar inte kunna hantera sexlösa eller sexsnåla parrelationer särskilt bra. De hänfaller åt runkande, porr, kanske som i TS även sexleksaker. 

De utvecklar vad det verkar även grinighet, bitterhet och vad jag vill kalla depressionssymptom av sexlöshet.

Jag tror att män behöver lära sig att skilja sig när frun inte vill ha sex längre. Inte tjata eller hota i stil med "Utan sexliv så skiljer jag mig", vilket som "bäst" leder till ställa upp sex, utan bara skilja sig. 

Det går för en del att hitta tillbaks till varandra sexuellt igen, men för de flesta så innebär detta att sexliv är något du inte kommer ha igen. Det är ett avslutat kapitel i livet om du inte skiljer dig. Skiljer du dig har du åtminstone möjligheten att ha ett sexliv, fortsätter du vara gift finns inte den möjligheten.   

• Anonym (Material)
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-04 14:46:34 följande:
    Finns lösvaginor som är byggda att simulera texturen och storleken inuti en vagina tex. 
    Jag har provat en hel del fleshlights och tycker inte att någon av dem ger samma känsla som Downtown. Att de försöker forcera fram en liknande upplevelse tycker jag blir kontraproduktivt.

Finns dock en japansk tillverkare vars sexleksaker ser ut att härstamma från någon Sci-fi och de har inte många likheter med någon naturlig anatomi. Kan ändå bli vansinnigt skönt på sitt sätt. ;P
  • Anonym (Bestört)
    Anonym (Material) skrev 2023-03-04 15:09:06 följande:
    Jag har provat en hel del fleshlights och tycker inte att någon av dem ger samma känsla som Downtown. Att de försöker forcera fram en liknande upplevelse tycker jag blir kontraproduktivt.

Finns dock en japansk tillverkare vars sexleksaker ser ut att härstamma från någon Sci-fi och de har inte många likheter med någon naturlig anatomi. Kan ändå bli vansinnigt skönt på sitt sätt. ;P
    Bra att vi är olika. Kul du hittat vad som funkar för dig. 
  • Anonym (Tindra)

Så länge vi har ett bra sexliv så hade jag inte tagit upp det, då jag antar att det är hans lilla hemlighet som han inte vill dela med sig av eller skäms över.

men jag hade inte heller tyckt det var "äckligt". Egensex är bara sunt så länge det inte går ut över gemensamt sexliv.

• Anonym (Ks)

Jag tycker ärligt inte att det låter som en sak att äcklas eller bli sur över. 

dock är det inte jämförbart att en man använder sexleksaker och att en kvinna gör det. Majoriteten män är odugliga när det kommer till att tillfredsställa kvinnor och tänker bara på sin egen utlösning. Medan kvinnor i första hand ser till att tillfredsställa mannen. Jag fattar att vissa kan bli griniga över detta men det är sant, jag beklagar om någon blir kränkt. 

• Anonym (John Bauer)

O aj aj aj aj buff

Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv