Min man har köpt sexleksaker till sig själv
Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..
Män verkar inte kunna hantera sexlösa eller sexsnåla parrelationer särskilt bra. De hänfaller åt runkande, porr, kanske som i TS även sexleksaker.
De utvecklar vad det verkar även grinighet, bitterhet och vad jag vill kalla depressionssymptom av sexlöshet.
Jag tror att män behöver lära sig att skilja sig när frun inte vill ha sex längre. Inte tjata eller hota i stil med "Utan sexliv så skiljer jag mig", vilket som "bäst" leder till ställa upp sex, utan bara skilja sig.
Det går för en del att hitta tillbaks till varandra sexuellt igen, men för de flesta så innebär detta att sexliv är något du inte kommer ha igen. Det är ett avslutat kapitel i livet om du inte skiljer dig. Skiljer du dig har du åtminstone möjligheten att ha ett sexliv, fortsätter du vara gift finns inte den möjligheten.
Vet att min särbo har en man i byrålådan, det har hon sagt men -- när jag hintade om en lösfitta så verkade hon bli lite sur. "Duger det inte med mig", typ....
Är det mer ok att att en kvinna har en löskuk än att en man har en lösfitta?
Jag bryr mig inte alls om vad hon har i byrålådan men tvärtom verkar ju inte vara bra?
Folk har verkligen svårt att sätta sig själva åt sidan när de ska svara i trådar.
TS, mitt enda tips är att prata med honom och berätta hur du känner kring det.
Girls just want to have fun, som Areta Frankling sjöng.
Att män vill ha kul, där går tamejfan gränsen!
Girls just want to have fun, som Areta Frankling sjöng.
Att män vill ha kul, där går tamejfan gränsen!