Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Folk har verkligen svårt att sätta sig själva åt sidan när de ska svara i trådar. 

TS, mitt enda tips är att prata med honom och berätta hur du känner kring det. 

• Anonym (B)
    "Och folk har även väldigt svårt att läsa TS'ar..

TS frågade ju en rak fråga i slutet "Vad hade du gjort?".
    Missade du det i din iver över att klanka på andra som svarat?"

Hade du läst kommentarerna i början så hade du sett att folk inte svarar vad de hade gjort utan snarare attackerar TS med otrevliga ord. Alltså sätter de inte sig själva åt sidan och faktiskt svarar på frågan.
  • Anonym (B)
    EnAnonumius skrev 2023-03-04 09:56:51 följande:
    Och bara för att det fans kanske en max två som var lite otrevliga i början så skall det vara en  ursäkt då att hoppa på folk i grupp?

Att klanka på andras svar om att de är otrevliga,, enligt ditt (subjektiva) tycke, för att sedan  hoppa på folk i grupp för vad dessa FÅ gör, är ganska så direkt otrevligt det med. Två fel blir inte ett rätt liksom.
    Varför skäller du inte ut personen som kallade TS för kärring istället? Förstår liksom inte vad du vill få ut av detta? Jag står fortfarande för det jag skrev.
  • Anonym (B)
    EnAnonumius:

Jag tycker att väldigt många på FL inte kan sätta sig själva åt sidan när de svarar i trådar ja. Att du blir u
    pprörd av min kommentar kan jag inte göra något åt och eftersom du fortsätter så undrar jag återigen, vad vill du få ut av detta?

• Anonym (B)
    Anonym (trick­y)

Dela sina upplevelser är ju en sak men att attackera
    TS som några gjorde i början är en annan. 

Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv