• Ccplus

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Anonym (Dubbelt ..) skrev 2023-03-03 22:07:16 följande:

Vet att min särbo har en man i byrålådan, det har hon sagt men -- när jag hintade om en lösfitta så verkade hon bli lite sur. "Duger det inte med mig", typ....
    Är det mer ok att att en kvinna har en löskuk än att en man har en lösfitta?
    Jag bryr mig inte alls om vad hon har i byrålådan men tvärtom verkar ju inte vara bra?

Nej det är det inte. Det är bättre att vara otrogen, då kommer hon att älska och aldrig kunna glömma dig. 

Dom förstår inte hyckleriet med att neka killen sex, medans dom själva har typ femti olika storlekar på leksaker som dom själva ligger och kör med upp i prutten. 
  • Ccplus
    Anonym (Förvånad) skrev 2023-03-04 05:23:26 följande:

Jag blir inte förvånad över att så många är negativt inställda till din partners sexleksaker här på familjeliv med tanke på hur många som är emot att man ens ska se på porr.

Jag har själv köpt sexleksaker till min man och ser faktiskt inte problemet. Jag hade mer tyckt det var en kul grej att han får testa en sån röv så länge han inte börjar välja bort sex med mig till fördel för en leksak, men då har vi kanske större problem än själva leksaken. 

För mig själv ersätter en leksak absolut inte min man, tycker inte ens det är samma sak. Sex med min man är närhet och njutning på ett sätt, leksaker är mer mekaniskt och bara i syfte att komma för oss båda. 

Läckert att höra. Fler kvinnor i Sverige, borde vara lika skön som du är ;) 
Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv