• Pussan

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Många fåniga och/eller rent obehagliga svar här. Tråkigt.

Men TS, jag förstår inte att detta behöver vara ett problem. ¨Alla¨ människor (ok, väldigt många då) onanerar väl, oavsett om vi är i förhållande eller inte?
    Om vi gör det med bara handen eller med diverse hjälpmedel, vad spelar det för roll? Det kan man väl unna varandra.
    Jag har flera dildos som jag har fått av min Lover och han har fått några vibrerande kukringar/fodral av mig. Vi frågar och berättar för varandra om de var bra, rentav väldigt sköna kanske, I höstas fick han ett fodral som han var väldigt nöjd med, det var det bästa han haft sa han, och det gladde mig att jag hade hittat så rätt (ren tur förstås, men ändå)
    Lösfitta eller -rumpa, nej det har han ingen vad jag vet. Vi har pratat om det och han säger att det har han provat och fick ingen större njutning av. Men det är förstås olika. Låt alla njuta av vad de vill!

• Pussan
    Anonym (i) skrev 2023-03-03 23:40:37 följande:
    Helt uppriktig, okritisk fråga:
    Vad är ett "fodral", och vad skiljer det ifrån en "lösfitta"? Det enda jag kan se framför mig som inte har ett syfte som gör det till samma sak som en "lösfitta" (i mina ögon), är ett "penisfodral" ... men då alltså i betydelsen "stor, knepig strut som urinvånare i okänd stam springer omkring med när de jagar". Samtliga andra former av "fodral" har jag förmodligen likställt med "lösfitta" OM jag nu inte lär mig något helt nytt (vilket jag är helt öppen för)?
    Jaaa... jag är inte Experten på detta egentligen. Men det vi kallar fodral är alltså öppet framtill, en rörliknande gummigrej med en batterihållare på utsidan som han ¨klär på¨ kuken. Så den är inte formad som en fitta
  • Pussan
    Anonym (i) skrev 2023-03-04 00:10:05 följande:
    Tack för svar!
    Vi verkar båda "ha rätt" och det har faktiskt helt gått mig förbi ... Jag blev tvungen att googla "penisfodral" bara för att se att jag inte cyklar totalt, och resultatet verkar till min förvåning vara 50/50 av din och min definition.
    Jag får då erkänna mitt sex-semantiska tillkortakommande och erkänna att vissa former av det jag säkert skulle ha kallat för "lösfitta" tills nu alltså tydligen egentligen är ett "fodral".
    Som sagt, frågan var uppriktigt menad och jag lärde mig något, så jag tackar för svaret och för att det inte var på jobbdatorn jag googlade!
    Så bra x 2 Flört
  • Pussan
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-20 19:47:48 följande:
    Vet inte jag. Har ändå en känsla av att män med sexleksaker tittas på med andra ögon än tjejer med samma. 
    Men du behöver väl inte annonsera att du har en?
  • Pussan
    Anonym (gösses) skrev 2023-03-20 11:38:42 följande:
    Ibland behöver man uttrycka sig "drastiskt" för att folk ska fatta sin idioti för om de bara får medhåll och stryks medhårs kan lätt få för sig att de tänker/gör helt rätt.
    Man kan ju ha olika uppfattningar utan att benämna andras för idioti. För vem har rätten att fälla såna utlåtanden?
  • Pussan
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-25 23:37:13 följande:
    Visserligen men känns ändå som man smusslar med något som är fel då. 
    Men det är ju inte fel att ha sexleksaker! Vi köper till varandra ibland och berättar sedan efteråt om hur bra eller inte den var osv. 
Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv