Pussan skrev 2023-03-03 23:25:25 följande:
Många fåniga och/eller rent obehagliga svar här. Tråkigt.
Men TS, jag förstår inte att detta behöver vara ett problem. ¨Alla¨ människor (ok, väldigt många då) onanerar väl, oavsett om vi är i förhållande eller inte?
Om vi gör det med bara handen eller med diverse hjälpmedel, vad spelar det för roll? Det kan man väl unna varandra.
Jag har flera dildos som jag har fått av min Lover och han har fått några vibrerande kukringar/fodral av mig. Vi frågar och berättar för varandra om de var bra, rentav väldigt sköna kanske, I höstas fick han ett fodral som han var väldigt nöjd med, det var det bästa han haft sa han, och det gladde mig att jag hade hittat så rätt (ren tur förstås, men ändå)
Lösfitta eller -rumpa, nej det har han ingen vad jag vet. Vi har pratat om det och han säger att det har han provat och fick ingen större njutning av. Men det är förstås olika. Låt alla njuta av vad de vill!
Helt uppriktig, okritisk fråga:
Vad är ett "fodral", och vad skiljer det ifrån en "lösfitta"? Det enda jag kan se framför mig som inte har ett syfte som gör det till samma sak som en "lösfitta" (i mina ögon), är ett "penisfodral" ... men då alltså i betydelsen "stor, knepig strut som urinvånare i okänd stam springer omkring med när de jagar". Samtliga andra former av "fodral" har jag förmodligen likställt med "lösfitta" OM jag nu inte lär mig något helt nytt (vilket jag är helt öppen för)?