Inlägg från: Anonym (i) |Visa alla inlägg
  • Anonym (i)

Min man har köpt sexleksaker till sig själv

Jag skulle precis reagera på ordet "lösrumpa" - att jag aldrig stött på det tidigare och hur bisarrt det egentligen är ... Sedan läste jag vidare och stötte plötsligt på "lösröv".
    Jag drog efter andan!
    Dessvärre fortsatte jag trots detta att läsa och nu är vi förbaskemig framme vi "plaströv"! Jag ligger på golvet och chippar efter luft!

Berätta! Vad mer har vi som åstadkommit, som helt gått mig förbi?

• Anonym (i)
    Anonym (i) skrev 2023-03-03 22:53:48 följande:

Jag skulle precis reagera på ordet "lösrumpa" - att jag aldrig stött på det tidigare och hur bisarrt det egentligen är ... Sedan läste jag vidare och stötte plötsligt på "lösröv".
    Jag drog efter andan!
    Dessvärre fortsatte jag trots detta att läsa och nu är vi förbaskemig framme vi "plaströv"! Jag ligger på golvet och chippar efter luft!

Berätta! Vad mer har vi som åstadkommit, som helt gått mig förbi?

... "har vi som art åstadkommit", skulle det självklart stå.
  • Anonym (i)
    Pussan skrev 2023-03-03 23:25:25 följande:

Många fåniga och/eller rent obehagliga svar här. Tråkigt.

Men TS, jag förstår inte att detta behöver vara ett problem. ¨Alla¨ människor (ok, väldigt många då) onanerar väl, oavsett om vi är i förhållande eller inte?
    Om vi gör det med bara handen eller med diverse hjälpmedel, vad spelar det för roll? Det kan man väl unna varandra.
    Jag har flera dildos som jag har fått av min Lover och han har fått några vibrerande kukringar/fodral av mig. Vi frågar och berättar för varandra om de var bra, rentav väldigt sköna kanske, I höstas fick han ett fodral som han var väldigt nöjd med, det var det bästa han haft sa han, och det gladde mig att jag hade hittat så rätt (ren tur förstås, men ändå)
    Lösfitta eller -rumpa, nej det har han ingen vad jag vet. Vi har pratat om det och han säger att det har han provat och fick ingen större njutning av. Men det är förstås olika. Låt alla njuta av vad de vill!

Helt uppriktig, okritisk fråga:
    Vad är ett "fodral", och vad skiljer det ifrån en "lösfitta"? Det enda jag kan se framför mig som inte har ett syfte som gör det till samma sak som en "lösfitta" (i mina ögon), är ett "penisfodral" ... men då alltså i betydelsen "stor, knepig strut som urinvånare i okänd stam springer omkring med när de jagar". Samtliga andra former av "fodral" har jag förmodligen likställt med "lösfitta" OM jag nu inte lär mig något helt nytt (vilket jag är helt öppen för)?
  • Anonym (i)
    Pussan skrev 2023-03-03 23:55:23 följande:
    Jaaa... jag är inte Experten på detta egentligen. Men det vi kallar fodral är alltså öppet framtill, en rörliknande gummigrej med en batterihållare på utsidan som han ¨klär på¨ kuken. Så den är inte formad som en fitta
    Tack för svar!
    Vi verkar båda "ha rätt" och det har faktiskt helt gått mig förbi ... Jag blev tvungen att googla "penisfodral" bara för att se att jag inte cyklar totalt, och resultatet verkar till min förvåning vara 50/50 av din och min definition.
    Jag får då erkänna mitt sex-semantiska tillkortakommande och erkänna att vissa former av det jag säkert skulle ha kallat för "lösfitta" tills nu alltså tydligen egentligen är ett "fodral".
    Som sagt, frågan var uppriktigt menad och jag lärde mig något, så jag tackar för svaret och för att det inte var på jobbdatorn jag googlade!
  • Anonym (i)
    Anonym (Bestört) skrev 2023-03-04 00:38:51 följande:

Personligen bryr jag mig inte hur den ser ut utanpå. Det viktigaste är hur lösvaginan är inuti. Om den är byggd att simulera en riktig vagina och inte bara ett rör. 

Sexleksaker är ju till för att skapa njutning och simulera ett kön. 

Sen kan jag tycka man gör för stor sak av hur något ser ut utanpå. Oftast bryr sig man inte om det ser ut som en riktig vagina eller om en lös penis ser ut som en penis. Det är funktionen man är ute efter och det viktigaste är att innehållet simulerar en vagina på bra sätt. 

Du tänker att TS reaktion beror på att "rösrumpan" inte var skön nog, eller varför kör du någon sorts sexleksaksrecension i hennes "mannen-har-en-lösröv"-tråd?
Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv