Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Jag har köpt Livly kaninoverall i blå färg, finns lite rabatt på dem just nu. Supermjuk både invändigt och utanpå, är jättenöjd med den. Har också köpt två åkpåsar till vagnen, en Bugaboo babyinlägg och en varmare med fårskinn när det blir kallt. Tänker att han inte behöver ha någon jättevarm overall med åkpåsen.
Jag tror att jag har handlat lite för mycket kläder, har hittat mycket både nytt och begagnat och en kollega har några kassar jag ska få. Vagn och sång är också fixat, babyskydd får vi låna ett nytt av släkting.
Appropå säng, jag är så sugen på spjälskydd och sängkläder från garbo&friends, har hittat ett med jättefint mönster, men det känns lite dyrt? får se om jag kan hålla mig.
jag vaknade nyss med fruktansvärd halsbränna, tredje gången på en vecka som jag kräks av det. Måste nog bullra upp med fler kuddar och sova mer sittandes. Har googlat som bara den efter lite tips och testat det mesta, får se om bm har något bra tips nästa vecka som jag inte har provat.
Hur pass påverkad blir du av foglossningen? tänker lite på hur ont/påverkad man behöver vara för att få en sjukskrivning.
Jag vill helst jobba, men har svårt för att röra mig kvällar och nätter pga smärtan. Jobbar 3-skift. Har också börjar känna av bilkörningen när jag pendlar. Så min fråga till dig är mest för att ha koll och vara lite förberedd på vart gränsen går om jag rätt som det är ger upp och känner att min kropp sätter stopp.
Det är en pojke, kanske stämmer. Jag hade halsbränna min förra grav också, men aldrig så att jag kräktes av det och det kom mycket senare. Känns som att magmunnen är helt öppen och att det är fri väg.
Det är en pojke, kanske stämmer. Jag hade halsbränna min förra grav också, men aldrig så att jag kräktes av det och det kom mycket senare. Känns som att magmunnen är helt öppen och att det är fri väg.
Vi har också mycket newbie-kläder jättefina samt många pyjamaser från Lindex😊 något som fattas är en teddyoverall hem från BB sen, inte lyckats hitta någon fin ännu. Smidigt att åka till Gekås, skulle så gärna vilja åka dit, aldrig varit där Vi har köpt allt till spjälsäng och skötbord osv på Ikea.
Vi har tänkt oss en blå-grön färg i bebis rum, vi tänkte först tapetsera också men är nog roligare att göra det när han blir lite större och får välja tapet själv😄 Vi bor också i hus och har inte bott här jättelänge, det är fortfarande tomt med möbler på vissa ställen men det kommer mer för varje år.
Och du får sjukpenning av försäkringskassan?
Vilken ålder på barnen? Tänker om det är blöjbarn är det ju mycket lyft.
Några tips vad man ska säga til läkaren? Var det lätt för dig att få eller var det nåt särskilt som gjorde att du fick igenom det?
Och du får sjukpenning av försäkringskassan?
Vilken ålder på barnen? Tänker om det är blöjbarn är det ju mycket lyft.
Några tips vad man ska säga til läkaren? Var det lätt för dig att få eller var det nåt särskilt som gjorde att du fick igenom det?
vi var i Gbg i helgen, passade på att svänga förbi Ullared på vägen hem. Köpte en massa bebissaker, så nu finns nog nästan allt lillebror behöver. Men jag låter allt vara nedpackat ett tag till, tänker att jag fixar iordning och tvättar mm när jag har slutat jobba.