Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Härligt att höra att det såg fint ut för er också på rul!
😃
dags för en ny bf-lista kanske? Vilka har bytt datum och vet ni kön? precis som pinkv0dka så
väntar jag son och blev flyttad från den 22 till 16.Fyll på här:
16/11 maymom
18/11 pinkv0dka
Härligt att höra att det såg fint ut för er också på rul!
😃
dags för en ny bf-lista kanske? Vilka har bytt datum och vet ni kön? precis som pinkv0dka så
väntar jag son och blev flyttad från den 22 till 16.Fyll på här:
16/11 maymom
18/11 pinkv0dka
4/11 HF (Frida)
BF-lista:
16/11 maymom
18/11 pinkv0dka
4/11 HF (Frida)
9/11 Emma
Vi blev framflyttade 2 dagar, så BF 15/11 😀
Vi fick även veta att det troligen är en pojke 💙 såååå spännande!!
4/11 HF (Frida)
9/11 Emma
15/11 jippi1234
16/11 maymom
18/11 pinkv0dka
Fattar inte riktigt vad som gäller. Här flyttas man inte från den datum som har satts vid tidigt ultraljud. Är det olika i olika regioner?
Fattar inte riktigt vad som gäller. Här flyttas man inte från den datum som har satts vid tidigt ultraljud. Är det olika i olika regioner?
Första tidiga ultraljudet vi gjorde i vecka 9 gjordes privat och då stämde beräkningarna exakt med mens/ÄL, även när vi gjorde KUB (inte privat) men då tyckte hon att bebis var lite för liten för att datum skulle sättas. Vid RUL mätte hon bebis huvud och så bestämde hon ett datum och sa att detta gäller på moderskapsintyget.
Första tidiga ultraljudet vi gjorde i vecka 9 gjordes privat och då stämde beräkningarna exakt med mens/ÄL, även när vi gjorde KUB (inte privat) men då tyckte hon att bebis var lite för liten för att datum skulle sättas. Vid RUL mätte hon bebis huvud och så bestämde hon ett datum och sa att detta gäller på moderskapsintyget.